پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قاچاق سوخت

فروش شبانه سوخت به خودروهای افغانستانی تکذیب شد

 ادعای فروش شبانه بنزین و گازوئیل توسط برخی از جایگاه‌داران و خودداری از فروش سوخت به شهروندان استان توسط تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی تکذیب شد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ در روزهای گذشته برخی از شهروندان در استان خراسان رضوی با گلایه‌ مندی از نحوه سوخت‌ رسانی در برخی جایگاه‌ های استان […]

هادی سیانکی
سه شنبه - ۱۵ آبان ۱۳۹۷

 ادعای فروش شبانه بنزین و گازوئیل توسط برخی از جایگاه‌داران و خودداری از فروش سوخت به شهروندان استان توسط تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی تکذیب شد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

در روزهای گذشته برخی از شهروندان در استان خراسان رضوی با گلایه‌ مندی از نحوه سوخت‌ رسانی در برخی جایگاه‌ های استان از جمله شهرهای تربت‌ جام، خواف و تایباد، مدعی شدند که این جایگاه‌ داران ضمن خودداری از عرضه سوخت به خودروهای ایرانی، بنزین و گازوئیل را، شبانه به خودرو های سنگین و سبکی که از افغانستان وارد ایران شده می‌فروشند تا به دلیل اختلاف قیمت سوخت بین دو کشور، سود هنگفتی به جیب بزنند.

حمیدرضا کریم، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی ضمن تکذیب این ادعاها و وقوع چنین تخلفی گفت: تخلفات در حوزه سوخت بیشتر مربوط به عرضه خارج از شبکه توسط برخی جایگاه‌ داران است که تاکنون چندین پرونده در این زمینه تشکیل و در دست بررسی است.

وی تأکید کرد اینکه شبانه خودر وهایی از کشور افغانستان وارد ایران شوند و سوخت‌ گیری کرده و از کشور خارج شوند قطعا صحت ندارد.

افزایش قیمت به بهانه کنترل قاچاق سوخت قابل قبول نیست/ احتمال سهمیه بندی 60 تا 100 لیتری بنزین

دولت گلوگاه های قاچاق سوخت را ببندد / لزوم تولید خودرو با مصرف سوخت کمتر

معمای قاچاق سوخت / میلیون ها لیتربنزینی که روزانه قاچاق می شود!

سیاست گذاری صحیح وزارت صنعت مانع قاچاق سوخت

کارت سوخت برود، قاچاق سوخت می آید

ماهانه معادل یارانه 20 میلیون نفر قاچاق سوخت

احیای کارت سوخت بهترین راه حل معضل افزایش مصرف و قاچاق بنزین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی