پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس بنز CLA (6)

مرسدس بنز CLA 2020 شکار شد

به تازگی عکس های جاسوسی جدیدی از نسل جدید مرسدس بنز CLA 2020 منتشر شده است که نسبت به عکس های قبلی از پوشش کمتری برخوردار است. قسمت پایینی درها و سقف بدون پوشش هستند در حالی که چراغ های جلو و عقب نسخه نهایی به نظر می رسند. مدل CLA عضوی از خودروهای کامپکت […]

ارشیا
سه شنبه - ۱۵ آبان ۱۳۹۷

به تازگی عکس های جاسوسی جدیدی از نسل جدید مرسدس بنز CLA 2020 منتشر شده است که نسبت به عکس های قبلی از پوشش کمتری برخوردار است. قسمت پایینی درها و سقف بدون پوشش هستند در حالی که چراغ های جلو و عقب نسخه نهایی به نظر می رسند.

مدل CLA عضوی از خودروهای کامپکت و جمع و جور مرسدس بنز به حساب می آید که ظاهری اسپرت دارد. طراحی نسل جدید CLA بسیار شبیه به مدل کلاس A است. تنها تفاوت مهم این دو خودرو در قسمت انتهایی شیشه عقب دیده می شود. هم چنین فضای داخلی کابین هم قابل رویت است. در قسمت داخلی سراسر داشبورد با صفحه نمایش های بزرگ مزین شده است تا سنت مرسدس بنز در خودروهای جدید خود حفظ شده باشد.

مرسدس بنز CLA (3)

خروجی های کرومی مولر هم به جذابیت کابین خودرو افزوده است. اما در مجموع با کابین پیچیده ای روبرو نیستیم از طراحی ساده و در عین حال جذابی استفاده شده است. یکسان بودن پلت فرم کلاس A با CLA بدین معنیست که موتورهای این دو خودرو هم یکسان خواهد بود.

مرسدس بنز CLA (4)

هم چنین اخیرا عکس هایی از نمونه CLA 35 هم منتشر شده است که از موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربو با 302 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور بهره می برد.

مرسدس بنز CLA (2)

نمونه جذاب تر CLA 45 هم با 400 اسب بخار در راه است. مرسدس بنز CLA جدید در سال 2019 معرفی خواهد شد در حالی که اندکی بعد نمونه های شوتینگ بریک واگن و 4 در هم به سبد محصولات سری CLA اضافه خواهند شد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

چهره شلبی GT500 جدید لو رفت!

دلایلی مبنی بر معرفی جانشینی برای لکسوس LFA

نسل جدید سانگ یانگ کوراندو شکار شد

لامبورگینی هوراکان اسپایدر فیس لیفت شکار شد

نسل جدید پورشه 911 توربو کانورتیبل شکار شد!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی