پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آمیکو

آسنا مهمان شهر باران/ برگزاری گردهمایی باشگاه مشتریان شرکت آمیکو در استان گیلان

گردهمایی باشگاه مشتریان شرکت آمیکو به میزبانی نمایندگان این شرکت در استان گیلان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو گردهمایی باشگاه مشتریان استان گیلان به میزبانی نمایندگان آمیکو در شهر رشت برگزار شد. در این برنامه که با همکاری دو نمایندگی 1702( امینی)، 1703( جلالی فرد) و شرکت آمیکو در سالن تالار […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۵ آبان ۱۳۹۷

گردهمایی باشگاه مشتریان شرکت آمیکو به میزبانی نمایندگان این شرکت در استان گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

گردهمایی باشگاه مشتریان استان گیلان به میزبانی نمایندگان آمیکو در شهر رشت برگزار شد. در این برنامه که با همکاری دو نمایندگی 1702( امینی)، 1703( جلالی فرد) و شرکت آمیکو در سالن تالار مجلل شهر رشت امروز صبح از ساعت 9 تا 13 برگزار شد، میهمانان ویژه ای چون غلامعلی جعفرزاده نماینده استان گیلان در مجلس شورای اسلامی، مسئولین و مدیران ادارات محیط زیست، آب و فاضلاب، منابع طبیعی، شهرداری و عمران و شهر سازی شهر رشت حضور داشتند. همچنین گروه گیل آفرود به عنوان میهمان ویژه در این برنامه حضور داشت.

هوای بارانی شهر رشت هم باعث نشد گردهمایی باشگاه مشتریان خودروی آسنا به تعویق بیفتد. طی این مراسم که با سخنان نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی همراه بود، حاضرین با مشخصات فنی و توانایی های پیک آپ آسنا آشنا شدند. همچنین جعفرزاده که سابقه عضویت در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی را در کارنامه دارد طی سخنانی گفت: در شرایط فعلی کشور عبور از بحران تحریم ها با همت صنعتگران میسر خواهد شد.

کارکلینیک آمیکو

همتی که با توجه به اطلاعات من در شرکت آمیکو وجود دارد و باعث خوشحالی است که خودروی آسنا در حال داخلسازی است و توانسته به مراحل خوبی برسد. وی افزود: برای نجات اقتصاد باید به سمت اقتصاد غیر نفتی حرکت کنیم و این یعنی باید مسیر تولید را پیش بگیریم. خوشبختانه شرکت آمیکو این روند را در پیش گرفته است و امروز خودرویی تولید کرده که برای عبور از ماطق سخت و صعب العبور می تواند عصای دست بسیاری از سازمان و ارگان های کشور باشد.

آمیکو

در ادامه مراسم وحید محمدی مدیر سازمان فروش شرکت آمیکو در خصوص پیک اپ آسنا به حاضرین گفت: نسخه جدید این خودرو در سال جاری رونمایی خواهد شد و علی رغم همه سختی ها آمیکو به دلیل تعهدی که به مشتریان و صنعت کشور دارد به راه خودش ادامه می دهد. وی تصریح کرد: قابلیت های پیک آپ آسنا کاملا با رقیبان خارجی قابل رقابت است و ما از رقابت با محصولات جهانی استقبال می کنیم.

ضمن این که مدعی نیستیم خودرویی بدون نقص از هر جهت ساخته ایم اما آمیکو همواره در حال به روز شدن و ارتقاع سطح در همه جهات است. وی در خصوص خدمات پس از فروش این خودرو نیز گفت: در بخش خدمات اموزش های لازم به پرسنل نمایندگی ها داده شده است و در تامین قطعات نیز با توجه به پیشبینی های صورت گرفته مشکلی نخواهیم داشت.

همچنین در پایان این مراسم یک دستگاه پیک آپ آسنا با تخفیف 7 میلیون تومانی و با استفاده از روش قرعه کشی به متقاضان فروخته شد.

یک تیر و 2 نشان با آسنا / تست و بررسی پیکاپ آمیکو در پارک ملی خجیر

شرایط فروش پیکاپ آمیکو آسنا با قیمت قطعی اعلام شد

آمیکو تنها کامیونت صفرکیلومتر بازار/ نگاهی به شرایط حاکم بر بازار کامیونت‌های سبک کشور

نگاه به واقعیت یا پرستیژ استانداردهای یورو؟/ اعلام آمادگی آمیکو برای نوسازی صنعت حمل و نقل جاده ای

قدرت نمایی فرزند جان سخت آمیکو / مروری ویدئویی بر آمیکو آسنا

آمیکو در راه بازارهای اروپایی/ ارس خودرو دیزل از پیکاپ آسنا تیونینگ شده رونمایی کرد

آفرود به سبک آمیکو! / ساخت پیکاپ های آمیکو با اقتباس از فورد سری F

تجربه رانندگی با پیکاپ آمیکو در تبریز

افتتاح خط تولید پیکاپ آمیکو آسنا و آراز

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 47/ ((فيلم)) مصاحبه با مدیرعامل شرکت آمیکو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی