پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

معاینه فنی خودرو

اجرای مرحله دوم طرح کاهش منوط به خلوت شدن مراکز معاینه فنی شد

با توجه به فرارسیدن مرحله دوم طرح کاهش (LEZ) در تهران و اعمال قانون خودروهای آلاینده و فاقد معاینه فنی ، مراکز معاینه فنی با ازدحام روبرو شده اند و به همین جهت دریافت معاینه فنی برای بسیاری از خودروهای سخت شده است. در همین راستا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، از شروع اعمال قانون در […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۱۷ آبان ۱۳۹۷

با توجه به فرارسیدن مرحله دوم طرح کاهش (LEZ) در تهران و اعمال قانون خودروهای آلاینده و فاقد معاینه فنی ، مراکز معاینه فنی با ازدحام روبرو شده اند و به همین جهت دریافت معاینه فنی برای بسیاری از خودروهای سخت شده است. در همین راستا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، از شروع اعمال قانون در مرحله دوم LEZ بعد از خلوت شدن مراکز معاینه فنی خبر داده است.

سردار حسین رحیمی گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و وارونگی هوا و آلودگی شدید پایتخت نیاز است همه خودروهای واجد شرایط برای اخذ معاینه فنی اقدام کنند.

وی افزود: برخی رانندگان به دلیل مشکلاتی امکان دریافت معاینه فنی را نداشتند که در حال حاضر نسبت به این کار اقدام کرده اند و همین امر موجب ازدحام و شلوغی در مراکز معاینه فنی شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: برای رفاه حال رانندگان، اعمال قانون در مرحله دوم طرح کاهش (LEZ) در سراسر پایتخت زمانی اجرایی می شود که مراکز معاینه فنی خلوت شود و رانندگان به راحتی بتوانند اقدام کنند.

آغاز فاز دوم طرح کاهش آلودگی هوا/ جریمه 50 هزار تومانی در انتظار خودروهای فاقد معاینه فنی

آغاز طرح جریمه 50 هزار تومانی خودروهای فاقد معاینه فنی

کاهش طول صف و مدت انتظار در مراکز معاینه فنی تهران

کدام خودروهای ملزم به دریافت معاینه فنی هستند؟

خودروهای سنگین فاقد معاینه فنی حق تردد و ورود به تهران را ندارند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی