پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گارانتی خودروهای ولوو (2)

خودروهای اعتبار سنجی شده ولوو شامل گارانتی بی نهایت کیلومتر خواهند شد!

کمپانی ولوو به قدری از کیفیت محصولات خود اطمینان دارد که اکنون در جدیدترین تصمیم خود، برای خودروهایی که توسط تکنسین های کمپانی اعتبار سنجی می شوند، گارانتی با بی نهایت کیلومتر مسافت طی شده در نظر گرفته است. در این طرح خودروهایی که اعتبار سنجی می شوند (certified pre-owned) از مزایای ویژه این کمپانی […]

ارشیا
چهارشنبه - ۱۶ آبان ۱۳۹۷

کمپانی ولوو به قدری از کیفیت محصولات خود اطمینان دارد که اکنون در جدیدترین تصمیم خود، برای خودروهایی که توسط تکنسین های کمپانی اعتبار سنجی می شوند، گارانتی با بی نهایت کیلومتر مسافت طی شده در نظر گرفته است.

گارانتی خودروهای ولوو (5)

در این طرح خودروهایی که اعتبار سنجی می شوند (certified pre-owned) از مزایای ویژه این کمپانی بهره مند خواهند شد. در این طرح مالکین قادر خواهند بود با دریافت برگه اعتبار خودروشان، گارانتی خود را به مدت 8 سال و به مسافت بی نهایت کیلومتر توسعه دهند. اما یک شرط برای بهره مندی از این طرح وجود دارد. خودروهایی که برای پروسه اعتبار سنجی اقدام می کنند باید کمتر از 5 سال عمر داشته باشند و حداکثر 80 هزار مایل مسافت طی شده داشته باشند.

گارانتی خودروهای ولوو (4)

سپس در پروسه اعتبار سنجی، مهندسین کارکشته کمپانی ولوو بیش از 170 تست مختلف را بر روی این خودروها انجام خواهند داد تا از صحت و سلامت خودرو اطمینان حاصل کنند. هم چنین تاریخچه هر خودرو هم بصورت جداگانه بررسی می شود تا سو پیشینه ای برای خودروها وجود نداشته باشد. به گفته ریک برایان مسئول بخش فروش ولوو: ((معتبر کردن خودروها برای ما یک برتری جاودانه خواهد بود.

گارانتی خودروهای ولوو (7)

60 درصد کسانی که ثبت نام می کنند اولین خودرو ولوو خود را سوار می شوند و به کمپانی وفادار خواهند ماند. این طرح به پیشرفت اهداف بلند مدت ما برای مشتریان کمک خواهد کرد.))

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

داتیس خودرو طرح پاییزی بازدید انواع خودروهای وارداتی با تخفیفات ویژه را آغاز کرد

ولوو V60 کراس کانتری، فرزند جدید خانواده سری 60

گام بلند ولوو در تغییر سیستم حمل و نقل جاده ای / کامیون بدون سرنشین Vera

رتبه یک رضایتمندی مشتریان در چنگ ولوو / نتیجه جدید ترین تحقیقات انجام گرفته

عیب یابی رایگان خودروهای سواری ولوو توسط داتیس خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی