پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا هایلوکس گزو ریسینگ (1)

تویوتا هایلوکس مخصوص با چاشنی Gazoo Racing

تیم موتور اسپرت کمپانی تویوتا با نام Gazoo Racing این بار توجه خود را به هایلوکس معطوف کرده است. تویوتا هایلوکس جدید که با همکاری این تیم ساخته شده تنها در تیراژ 420 دستگاه ساخته خواهد شد. این خودرو در نمایشگاه سائوپائولو به نمایش در آمد. هایلوکس گزو ریسینگ که مخصوص بازار برزیل ساخته شده […]

ارشیا
جمعه - ۱۸ آبان ۱۳۹۷

تیم موتور اسپرت کمپانی تویوتا با نام Gazoo Racing این بار توجه خود را به هایلوکس معطوف کرده است. تویوتا هایلوکس جدید که با همکاری این تیم ساخته شده تنها در تیراژ 420 دستگاه ساخته خواهد شد. این خودرو در نمایشگاه سائوپائولو به نمایش در آمد.

هایلوکس گزو ریسینگ که مخصوص بازار برزیل ساخته شده است، همانند دیگر نمونه های هایلوکس از موتور 2.8 لیتری توربو دیزل بهره می برد که 177 اسب بخار قدرت و 450 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این خودرو از گیرباکس 6 سرعته، سیستم 4 چرخ متحرک و قفل دیفرانسیل بهره می برد.

تویوتا هایلوکس گزو ریسینگ (4)

علاوه بر این زیربندی این وانت هم تقویت شده است. این خودرو از رنگ بندی مخصوص تیم گزو ریسینگ بهره می برد. رنگ بندی قرمز و مشکی تقریبا در همه جای بدنه دیده می شود. در قسمت جلویی جلوپنجره و کاپوت مشکی رنگ هستند در حالی که در قسمت عقبی هم سپر، بارعقب و رول بار با رنگ تیره قرار گرفته اند.

تویوتا هایلوکس گزو ریسینگ (6)

این طور به نظر می رسد که کمپانی تویوتا برای ورود به کشورهای آمریکای جنوبی هم برنامه های بلند مدتی را در نظر گرفته. اکنون در هرجایی از دنیا به غیر از کشور برزیل، تیم گزو ریسینگ مشغول به ساخت و طراحی خودروهای مسابقه ای است.

تویوتا هایلوکس گزو ریسینگ (9)

هم چنین این تیم به سختی مشغول نهایی کردن مدل جدید سوپرا است که به زودی  در نمایشگاه خودرو لس آنجلس معرفی خواهد شد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

نسخه ویژه هایلوکس به مناسبت تولد 50 سالگی

عنوان پرفروش ترین شاسی بلند دنیا به تویوتا RAV4 رسید

جانی دوباره برای تویوتا FJ40 / معرفی جدیدترین اثر هنری FJ Company

تولدی دوباره برای سلیکا و MR2 / برنامه ریزی تویوتا برای ساخت مدل های جدید

مذاکره جیلی و تویوتا بر سر ساخت خودروهای هیبریدی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی