پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سیزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو

حضور سایپا و زیر مجموعه هایش در سیزدهمین نمایشگاه قطعات

گروه خودروسازی سایپا در سيزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران که با حضور قطعه سازان داخلی و خارجی از امروز دوشنبه 21 آبان ماه کار خود را آغاز کرده است حضور دارد. شرکت های زیر مجموعه سایپا از جمله سازه گستر و 25 شركت قطعه ساز زير مجموعه، مگاموتور و […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۱ آبان ۱۳۹۷

گروه خودروسازی سایپا در سيزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران که با حضور قطعه سازان داخلی و خارجی از امروز دوشنبه 21 آبان ماه کار خود را آغاز کرده است حضور دارد.

شرکت های زیر مجموعه سایپا از جمله سازه گستر و 25 شركت قطعه ساز زير مجموعه، مگاموتور و 27 شركت قطعه ساز زير مجموعه، سایپا یدک، فنرسازی زر، رینگ سایپا، خدمات فنی رنا، ایندامین، پلاسکوکار، رادیاتور ایران، سایپا شیشه، سایپا آذین، قالب های بزرگ صنعتی و ‌سايپا پرس در سیزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو حضور دارد.

در این نمایشگاه که ویترینی از توانمندی شرکت های گروه خودروسازی سایپا در حوزه قطعات و زنجیره تامین خودرو است، شرکت های گروه علاوه بر عرضه محصولات خود، در راستای توسعه بازارها به صورت مستقیم و بی واسطه با سایر شرکت های تولید کننده خودرو و مشتریان به مذاکره می پردازند.

گفتنی است در سيزدهمین نمایشگاه بین المللی تهران، سایپا در طبقات همكف و اول سالن ميلاد از 21 تا 24 آبان و از ساعت 9 الی 17 به مدت 4 روز پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان حوزه صنعت خودرو است.

بخشنامه تحویل پراید به جای ساندرو و تندر90 لغو شد

شرایط پیش فروش نقدی تیبا اعلام شد (موعد تحویل تابستان 98)

حضور گسترده آپکو در نمایشگاه قطعات و مجموعه های خودرو

فروش ویژه قطعات ایویکو توسط زامياد

نمایشگاه خودرو تهران 97 (4)/ ISQI در نمایشگاه خودرو به ابهامات گزارشات خودرویی پاسخ می دهد

نمایشگاه خودرو تهران 97 (3)/ تهران در آذر ماه میزبان نمایشگاه خودرو می شود

نمایشگاه خودرو تهران 97 (2)/ فضای بحث و گفتمان میان خودرویی ها در شهر افتاب

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی