پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای پالسید (1)

چهره پرچم دار جدید شاسی بلندهای هیوندای لو رفت

کمپانی هیوندای قصد دارد جدید ترین شاسی بلند خود، با 3 ردیف صندلی را در چندی بعد در نمایشگاه خودرو لس آنجلس معرفی کند. اما چند روز مانده به شروع نمایشگاه خودرو لس آنجلس، سایت روسیه Auto Review چهره این خودرو را نمایان کرده. این خودرو که Palasade نام دارد، جدیدترین شاسی بلند فول سایز […]

ارشیا
دوشنبه - ۲۱ آبان ۱۳۹۷

کمپانی هیوندای قصد دارد جدید ترین شاسی بلند خود، با 3 ردیف صندلی را در چندی بعد در نمایشگاه خودرو لس آنجلس معرفی کند. اما چند روز مانده به شروع نمایشگاه خودرو لس آنجلس، سایت روسیه Auto Review چهره این خودرو را نمایان کرده. این خودرو که Palasade نام دارد، جدیدترین شاسی بلند فول سایز این کمپانی خواهد بود.

در طراحی و ساخت این خودرو همانطور که انتظار می رفت از المان های طراحی کانسپت HDC-2 Grandmaster الهام گیری شده است. این کانسپت همین امسال در نمایشگاه بوستون معرفی شده بود. جلو پنجره و چراغ ها هم کمی به سانتافه جدید شباهت دارند. از نمای کناری هم کمی از طراحی سانتافه الهام گرفته شده اما قسمت پشتی کشیده تر شده تا بیانگر فول سایز بودن این SUV باشد.

هیوندای پالسید (2)

به گفته هیوندای این خودرو برای خانواده های پرجمعیت ساخته شده و فضای کابین آن بسیار جادار است. در قسمت داخلی از متریال با کیفیتی استفاده شده و تا 8 سرنشین در این خودرو به راحتی جا می گیرند. بنابر شایعات منتشر شده این خودرو از موتور کیا تلوراید 2020 بهره خواهد برد. بنابراین باید منتظر یک موتور 3.3 لیتری 6 سیلندر سورنتو با 290 اسب بخار قدرت و 252 پوند بر فوت باشیم.

هیوندای پالسید (4)

هیوندای پالیسد می تواند نقشی حیاتی برای این کمپانی داشته باشد زیرا میزان فروش هیوندای در چند ماه اخیر بدلیل فقدان وجود یک خودرو شاسی بلند فول سایز کاهش یافته بود. برای اطلاعات دقیق و رسمی این خودرو باید چند روز دیگر منتظر باشیم تا هیوندای به صورت رسمی این خودرو را در نمایشگاه خودرو لس آنجلس معرفی کند.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

شاسی بلند 7 نفره باواریا از راه رسید / معرفی ب ام و X7

احتمال بازگشت هامر به خط تولید جنرال موتورز

فورد برانکو تقویت شده با قیمتی بیش از مک لارن 570S !

تکنولوژی جدید فورد در نمونه رپتور / استفاده از کروز کنترل مخصوص آفرود

اینترنشنال اسکات تقویت شده با قیمت 229 هزار دلار!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی