پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لاستیک بارز-نمایشگاه قطعات خودرو

نمایش آخرین دستاوردهای بارز در گروه خودروهای شاسی بلند

همزمان با برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه های خودرو، گروه صنعتی بارز به عنوان بزرگ ترین تولید کننده تایر در کشور، به نمایش آخرین دستاوردهای خود در گروه خودروهای SUV یا همان شاسی بلند پرداخته است. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو در چند سال اخری تب شاسی بلند سواری در اکثر […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲۲ آبان ۱۳۹۷

همزمان با برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه های خودرو، گروه صنعتی بارز به عنوان بزرگ ترین تولید کننده تایر در کشور، به نمایش آخرین دستاوردهای خود در گروه خودروهای SUV یا همان شاسی بلند پرداخته است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

در چند سال اخری تب شاسی بلند سواری در اکثر بازارهای خودرو دنیا تند شده و بازار ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست. علاوه بر شاسی بلندهای وارداتی، در مدت اخیر تنوع سگمنت کراس اوورهای کامپکت که اکثرا نمایندگان کشور چین هستند نیز افزایش چشمگیری داشته است. با افزایش قابل ملاحظه قیمت ارز و مشکلاتی که پیش روی واردات لاستیک به کشور قرار گرفته، شاهد جهش قیمت لاستیک های خارجی در بازار هستیم. این مساله ذهن مالکان خودروهای شاسی بلند را بیش از دیگران درگیر می کند. چرا که کمتر تولید کننده لاستیک در کشور به سراغ خودروهای این گروه رفته است. از سوی دیگر کراس اوورهای چینی بازار که تعدادشان هم کم نیست، اکثرا با لاستیک های چینی عرضه می شوند. لاستیک هایی که کیفیت قابل قبولی نداشته و حالا مالک این خودروها برای تبدیل لاستیک اتومبیلشان به انواع وارداتی، باید هزینه قابل توجهی متحمل شوند.

لاستیک بارز-نمایشگاه قطعات خودرو

بارز اما خیال شاسی بلند سواران ایرانی را راحت کرده و با ورود به گروه خودروهای شاسی بلند و عرضه لاستیک مخصوص این خودروها در اندازه های مختلف، راهی باکیفیت و مقرون به صرفه را پیش پای مالکان این خودروها گذاشته. بزرگ ترین تولید کننده تیار کشور، در راستای پاسخ به نیاز دارندگان خودروهای شاسی بلند، از 4 سال پیش فرایند تحقیق و طراحی محصولات جدیدش را آغاز کرده. این تایرها پس از پشت سر گذاشتن تست ها مختلف، حالا وارد بازار شده اند و بازدیدکنندگان سیزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو می توانند از آن ها بازدید کنند.

لاستیک بارز-نمایشگاه قطعات خودرو

از مهمترین محصولات گروه شاسی بلند بارز می توان به تایر SPORTECH در سایز 225/70 R16 اشاره کرد که مورد استفاده خودروهای سوزوکی گرند ویتارا و وانت کاپرا قرار می گیرد. به خانواده SPORTECH سایزهای دیگر از جمله 215/65 R16 و 235/60 R16 نیز اضافه شده که در خودروهای رنو داسترف هیوندای توسان، ام وی ام X33 و لیفان X60 مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از لاستیک SPORTECH با سایز 235/60 R18 نیز باید به عنوان مهمترین و جدیدترین عضو این گروه نام برد که در خودروهای هیوندای سانتافه و کیا سورنتو مورد استفاده قرار می گیرد. بارز با تولید این محصول خودباوری تولیدکنندگان ایرانی در عرصه خودروهای لوکس و مدل بالا را به اثبات رسانده است.

از دیگر تایرهای بارز در گروه خودروهای شاسی بلند می توان به RIDE RUNNER با سایز 235/65 R17 اشاره کرد. نسخه OPTI از خانواده RIDE RUNNER نیز با هدف راحتی بیشتر سرنشینان طراحی و در سیزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو به نمایش گذاشته شده است.

 

لاستیک بارز-نمایشگاه قطعات خودرو

از مهمترین افتخارات گروه صنعتی بارز که در 2 کارخانه در کرمان و سنندج به تولید می پردازد، می توان به تولید تایر برای پژو 301 اشاره کرد. 301 خودرویی است که در قرارداد ایران خودرو و پژو، قرار شد در شرکت ایکاپ و داخل کشور به تولید برسد. شرکت پژو استاندارد لاستیک ساخته شده توسط بارز را برای این خودرو تایید کرده است، که این نشان از پیشرفت تولیدکنندگان ایرانی و نزدیک شدنشان به استانداردهای جهانی دارد.

سیزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو

سيزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران از 21 تا 24 آبان ماه هر روز از ساعت 9 تا 17 پذیرای علاقه‌مندان به صنعت قطعه‌سازی کشور است.

حضور ساپکو با رویکردی جدید در سیزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو

حضور سایپا و زیر مجموعه هایش در سیزدهمین نمایشگاه قطعات

فروش ویژه قطعات ایویکو توسط زامياد

حضور گسترده آپکو در نمایشگاه قطعات و مجموعه های خودرو

واردات لاستیک خودروهای سنگین با ارز ۴۲۰۰ تومانی با چه شرطی ممکن است؟

ترخیص 60 کانتینر لاستیک کامیون و اتوبوس از گمرک

تخصیص ارز 4200 تومانی برای واردات لاستیک کامیون

ممنوعیت صادرات انواع لاستیک سبک و سنگین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی