پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

ساماندهی بازار خودرو در دستور کار مجلس و دولت / لزوم نگاه دو جانبه به صنعت خودرو

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: مشکلات حوزه خودرو  وساماندهی بازار خودرو در ماه‌های اخیر به نحوی بود که کل ماهیت وزارت صنعت، معدن و تجرات را زیر سوال برد، این موضوع باعث شد تا وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت توجه خاصی به این بخش داشته باشد. به گزارش پایگاه خبری رسمی […]

هادی سیانکی
چهارشنبه - ۲۳ آبان ۱۳۹۷

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: مشکلات حوزه خودرو  وساماندهی بازار خودرو در ماه‌های اخیر به نحوی بود که کل ماهیت وزارت صنعت، معدن و تجرات را زیر سوال برد، این موضوع باعث شد تا وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت توجه خاصی به این بخش داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

رضا علیزاده نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص تعیین قیمت جدید خودروهای تولید داخل تا هفته آینده، اظهار داشت: وزیر صنعت، معدن و تجارت در زمینه خودرو حساسیت و توجه ویژه‌ای دارند و تلاش می‌کنند بخش خودرو در حوزه نحوه عرضه و قیمت ساماندهی پیدا کند و شرایط مورد نیاز فراهم شود.

علیزاده بیان کرد: در مجلس و کمیسیون صنایع و معادن وزیر صمت را همراهی می‌کنیم تا اوضاع نابسامان تولید و عرضه خودرو را که در ماه‌های اخیر نارضایتی شدیدی در جامعه ایجاد کرد ساماندهی شود.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم طرح‌هایی که وزیر صنعت، معدن و تجارت برای صنعت خودرو در نظر گرفته‌اند اثر بخش شود، ادامه داد: مشکلات حوزه خودرو در ماه‌های اخیر به نحوی بود که کل ماهیت وزارت صنعت، معدن و تجرات را زیر سوال برد، این موضوع باعث شد تا وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت توجه خاصی به این بخش داشته باشد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه افزایش قیمت خودرو در شرایطی که قدرت خرید مردم افزایش نداشته موجب کاهش فروش خودرو سازان و آسیب به آنها می‌شود، اظهار داشت: باید مسیر بینابینی را انتخاب کنیم تا خودروساز بتواند به تولید خود ادامه دهد و از سوی دیگر قدرت خرید مصرف کننده در نظر گرفته شود، اگر نگاه ما به یک سمت بازار باشد آسیب می‌بینیم، نمی‌توان در بازار خودرو تنها نگاه و توجه به سوی خریدار و یا تولید کننده باشد.

بازار خودرو همچنان در بلاتکلیفی/ چرا افزایش قیمت خودرو اعلام رسمی نمی شود؟

مقصر گرانی خودرو ، خودروسازان نیستند / قیمت گذاری دستوری و کاهش ارزش پول ملی چالش اصلی بازار خودرو

برنامه ویژه وزارت صنعت برای کنترل بازار خودرو

کاهش پلکانی تعرفه واردات خودروهای هیبریدی در انتظار تصویب طرح ساماندهی بازار خودرو

نوسان دست از سر بازار خودرو برنمی دارد!/ صعود دوباره دلار ضرب نزول ماشین را گرفت

اختلاف سلیقه/ مقایسه کیا سورنتو و هیوندای سانتافه در بازار خودروهای دست دوم

جو روانی تصویب CFT در مجلس فتیله بازار خودرو را پایین کشید

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی