پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

معاینه فنی

توضیحات ستاد معاینه فنی در خصوص اخلال روند کاری روز گذشته

روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در خصوص اخلال روند کاری در روز پنج شنبه مورخ 24 آبان ماه و معطلی یک ساعته شهروندان اطلاعیه ای صادر کرد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ ستاد معانه فنی از اختلال ایجاد شده در روند کاری مراکز معاینه فنی در روز پنج شنبه مورخ 24 آبان […]

هادی سیانکی
جمعه - ۲۵ آبان ۱۳۹۷

روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در خصوص اخلال روند کاری در روز پنج شنبه مورخ 24 آبان ماه و معطلی یک ساعته شهروندان اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

ستاد معانه فنی از اختلال ایجاد شده در روند کاری مراکز معاینه فنی در روز پنج شنبه مورخ 24 آبان ماه و معطلی یک ساعته شهروندان که به علت قطعی سامانه سیمفا وزارت کشور و راهور ناجا حادث گردید، ضمن عذر خواهی ، از صبر و شکیبایی مراجعه کنندگان در این ارتباط تشکر و قدردانی کرد.

مدیر روابط عمومی در توضیح این خبر افزود: با عنایت به آغاز مرحله دوم طرح کاهش و شروع کنترل مکانیزه معاینه فنی توسط دوربین های سطح شهر، شهروندان با حساسیت تمام و مجدانه جهت رعایت قانون و مشارکت در کاهش آلودگی هوا نسبت به معاینه فنی خودروی خود در این چند ماه اقدام نموده اند که با تمهیدات شهرداری تهران و افزایش ظرفیت کاری مراکز معاینه فنی، وضعیت مراجعات به نحو مناسبی مدیریت گردیده و رانندگان می توانند در کمتر یک ساعت نسبت به اخذ معاینه فنی اقدام کنند .

پر واضح است با توجه به ارتباط نرم افزاری مراکز معاینه فنی کشور به سامانه راهور ناجا و وزارت کشور نبایستی پشتیبانی فنی این دو مجموعه به نحوی باشد که قطعی ارتباط سامانه موجب توقف کار مراکز و دلسردی شهروندان در همکاری و رعایت قانون شود.

خودروهای فاقد معاینه فنی در تمام شهرهای استان تهران جریمه می شوند

نقش اساسی معاینه فنی در کنترل آلودگی هوا

اجرای مرحله دوم طرح کاهش منوط به خلوت شدن مراکز معاینه فنی شد

آغاز طرح جریمه 50 هزار تومانی خودروهای فاقد معاینه فنی

کاهش طول صف و مدت انتظار در مراکز معاینه فنی تهران

کدام خودروهای ملزم به دریافت معاینه فنی هستند؟

آغاز فاز دوم طرح کاهش آلودگی هوا/ جریمه 50 هزار تومانی در انتظار خودروهای فاقد معاینه فنی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی