پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سوبارو WRX STI (8)

قوی ترین نمونه تاریخ سوبارو WRX STI معرفی شد

از زمان معرفی سوبارو WRX از سال 2004 تاکنون، همیشه عدم وجود موتوری قدرتمند برای این خودرو از مسائل آزار دهنده برای مشتریان بود. اما اکنون خبر می رسد که شعبه آفریقای جنوبی سوبارو نمونه ای جدید زا WRX STI را معرفی کرده که 348 اسب بخار قدرت دارد. این خودرو که Diamond Edition نام […]

ارشیا
شنبه - ۲۶ آبان ۱۳۹۷

از زمان معرفی سوبارو WRX از سال 2004 تاکنون، همیشه عدم وجود موتوری قدرتمند برای این خودرو از مسائل آزار دهنده برای مشتریان بود. اما اکنون خبر می رسد که شعبه آفریقای جنوبی سوبارو نمونه ای جدید زا WRX STI را معرفی کرده که 348 اسب بخار قدرت دارد.

سوبارو WRX STI (7)

این خودرو که Diamond Edition نام دارد، به مناسبت گرامیداشت 30 امین سالگرد تاسیس بخش موتور اسپرت سوبارو معرفی شده است. موتور 4 سیلندر باکسر این خودرو اکنون به لطف ریمپ شدن ECU و بهره گیری از سیستم اگزوز جدید، 349 اسب بخار قدرت تولید می کند. افزایش قدرت این خودرو بسیار تحسین بر انگیز است زیرا مدل WRX از زمان معرفی خود تاکنون، تنها افزایش قدرت 5 اسب بخار را تجربه کرده بود.

سوبارو WRX STI (6)

0 تا 100 این خودرو نزدیک به 5 ثانیه خواهد بود در جالی که سرعت نهایی به بیش از 260 کیلومتر بر ساعت می رسد. علاوه بر افزایش قدرت این نمونه از یک کیت بدنه پهن تر هم بهره می برد تا بتواند رینگ و لاستیک های جدید را در خود جای بدهد.

سوبارو WRX STI (3)

در فضای کابین هم تغییراتی صورت گرفته تا فضای اسپرت تری را شاهد باشیم. شعبه آفریقای جنوبی سوبارو تنها 30 نمونه از نمونه Diamond Edition را خواهد ساخت که هر کدام 56 هزار دلار قیمت خواهند داشت.

سوبارو WRX STI (5)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

قیمت جهانی سوبارو WRXو WRX STI اعلام شد

اولین رینگ ساخته شده به وسیله پرینت 3 بعدی در جهان!

افت محبوبیت سدان ها، دلیل کاهش تولید تویوتا کمری

ارزان ترین سوخت جهان متعلق به ایران است! / نتایجی جالب از تحقیقات شرکت Veygo

مشتری مداری به سبک تویوتا / با افتخار وانت شما با نمونه جدید تعویض خواهد شد!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی