پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لامبورگینی اوروس ST-X (5)

سوپر SUV لامبورگینی اوروس ST-X، اسلحه ای مخصوص پیست

روز گذشته خبری مبنی بر معرفی یک سوپر اسپرت جدید با نام SC18 توسط تیم موتور اسپرت لامبورگینی یعنی  Squadra Corse منتشر کردیم. اکنون این تیم یک نمونه قدرتمند از شاسی بلند اوروس با نام ST-X را معرفی کرده که مخصوص پیست ساخته شده است. تیم  Squadra Corse که این روزها بی وقفه مشغول تلاش […]

ارشیا
دوشنبه - ۲۸ آبان ۱۳۹۷

روز گذشته خبری مبنی بر معرفی یک سوپر اسپرت جدید با نام SC18 توسط تیم موتور اسپرت لامبورگینی یعنی  Squadra Corse منتشر کردیم. اکنون این تیم یک نمونه قدرتمند از شاسی بلند اوروس با نام ST-X را معرفی کرده که مخصوص پیست ساخته شده است.

تیم  Squadra Corse که این روزها بی وقفه مشغول تلاش برای معرفی آثار هنری جدید است، اوروس ST-X را با انواع و اقسام آپگریدهای جدید عرضه کرده است. علاوه بر رنگ سبز جذاب بدنه، این خودرو از کاپوت فیبر کربنی بهره می برد که از ورودی های هوای بزرگتری بهره می برند. به منظور تولید نیروی جاذبه بیشتر، در قسمت پشتی یک اسپویلر قرار گرفته است.

لامبورگینی اوروس ST-X (2)

خروجی های اگزوز هم اکنون بصورت ذوزنقه ای شکل از کنار رکاب بیرون زده اند. رینگ های 21 اینچی سبک وزن آلومینیومی به همراه لاستیک های پیرلی دور زرد هم ظاهر بسیار جذابی به اوروس ST-X بخشیده اند. بروز رسانی های انجام شده بر روی این خودرو، وزن این شاسی بلند قدرتمند را بصورت خارق العاده ای کاهش داده است. لامبورگینی اوروس ST-X اکنون به لطف این تغییرات، 25 درصد سبک تر از نمونه شهری ساخته شده است.

 

لامبورگینی اوروس ST-X (1)

در قسمت پیشرانه تغییری صورت نگرفته و از همان موتور 8 سیلندر تویین توربو با 641 اسب بخار و 850 نیوتن متر استفاده شده است. این نمونه مسابقه ای تنها جنبه نمایشی نخواهد داشت و لامبورگینی قصد دارد از این خودرو در چند مسابقه که در پیست و مسیرهای آفرودی بصورت همزمان برگزار می شود، استفاده کند.

لامبورگینی اوروس ST-X (3)

 

این خودرو در اروپا و آسیا در سال 2020 عرضه خواهد شد و در یک سری پیست های خاص قابل راندن خواهد بود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

لامبورگینی با اوروس به جمع قدبلندها آمد

لامبورگینی SC18، هیولایی ساخته شده بر پایه اونتادور

گاو خشمگین ایتالیایی در پاریس / معرفی لامبورگینی اونتادور SVJ در نمایشگاه پاریس

لامبورگینی هوراکان اسپایدر فیس لیفت شکار شد

میز تحریر لامبورگینی با قیمتی بیشتر از مزدا میاتا جدید!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی