پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و 330e هیبریدی (7)

معرفی ب ام و 330e هیبریدی با تکنولوژی پیشرفته تر نسبت به قبل

اولین بار در سال 2016 بود که ب ام و نمونه 330e را به بازار عرضه کرد. خودرویی که در آن زمان از قدرت و آپشن های خوبی برخوردار بود اما میزان برد 14 مایلی آن کمی تو ذوق می زد. حال ب ام و با افزایش برد 50 درصدی نمونه 330e نسبت به گذشته، […]

ارشیا
دوشنبه - ۲۸ آبان ۱۳۹۷

اولین بار در سال 2016 بود که ب ام و نمونه 330e را به بازار عرضه کرد. خودرویی که در آن زمان از قدرت و آپشن های خوبی برخوردار بود اما میزان برد 14 مایلی آن کمی تو ذوق می زد. حال ب ام و با افزایش برد 50 درصدی نمونه 330e نسبت به گذشته، نمونه جدیدی از این خودرو را معرفی کرده است.

باتری های 8.8 کیلوواتی جای خود را به باتری های 12 کیلوواتی داده اند. در نتیجه 330e اکنون می تواند با هر بار شارژ و فقط در حالتی که با باتری های الکتریکی کار می کند، مسافت 60 کیلومتر را طی کند.

ب ام و 330e هیبریدی (6)

این موتورهای الکتریکی علاوه بر به حداکثر رساندن صرفه جویی در مصرف سوخت، افزایش قدرت 40 اسب بخاری را هم برای این خودرو به ارمغان می آورند. بنابراین اکنون 330e جدید 288 اسب بخار قدرت و 310 پوند بر فوت گشتاور تولید می کند. به گفته ب ام و، شتاب 0 تا 96 کیلومتر این خودرو نزدیک به 6 ثانیه خواهد بود و سرعت نهایی به 228 کیلومتر بر ساعت می رسد.

ب ام و 330e هیبریدی (1)

اما منبع قدرت اصلی، موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ است که قدرت خود را به وسیله گیرباکس 8 سرعته اتوماتیک منتقل می کند. به گفته ب ام و تمام آپشن های در نظر گرفته شده برای سری 3 معمولی، برای این خودرو هم قابل سفارش است. این بدان معنیست که آپشن های زیر بندی سازگار M، فرمان اسپرت و ترمزهای M اسپرت هم قابل سفارش خواهد بود.

ب ام و 330e هیبریدی (2)

کمپانی ب ام و هنوز قیمت دقیق این خودرو را اعلام نکرده اما به نظر می رسد که این نمونه جدید نزدیک به 40 هزار دلار قیمت داشته باشد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

ب ام و مدل های پلاگین هیبریدی X3 و X5 را معرفی خواهد کرد

کاهش آلودگی هوا با تجهیز ناوگان حمل و نقل به خودروهای هیبرید

خداحافظی پورشه با خودروهای دیزلی / خودروهای الکتریکی جای دیزلی ها را خواهند گرفت

تسلا، ب ام و را کنار زد / تسلا در رتبه چهارم ارزشمندترین برند خودروسازی دنیا

خطر برق گرفتگی و آتش زا بودن ، دلیل فراخوانی شارژر های ب ام و

مسافری از آینده / هایپر کار الکتریکی 1340 اسب بخاری هولدن

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی