پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تایر-لاستیک خودرو

اعلام سبد فروش یزد تایر و گلدستون پس از انتظار 2 ماهه

یزد تایر و گلدستون از جمله تولیدکنندگان مهم تایر در کشور هستند که پس از 2 ماه، سبد فروش خود را اعلام کرده اند. این در حالی است که تنوع محصولات عرضه شده نسبت به قل افت چشمگیری داشته، اما این اقدام می تواند تاثیر مثبتی بر التهاب بازار تایر داشته باشد. با توجه به […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲۹ آبان ۱۳۹۷

یزد تایر و گلدستون از جمله تولیدکنندگان مهم تایر در کشور هستند که پس از 2 ماه، سبد فروش خود را اعلام کرده اند. این در حالی است که تنوع محصولات عرضه شده نسبت به قل افت چشمگیری داشته، اما این اقدام می تواند تاثیر مثبتی بر التهاب بازار تایر داشته باشد.

با توجه به فشار دولت و وزارت صمت جهت عرضه تایر از سویه تولید کنندگان، این بار نوبت به 2 شرکت خوشنام یزدتایر و گلدستون رسیده که پس از حدوده 2 ماه نمایندگان فروش خود را خوشحال و برای آبان ماه سبد فروش اعلام کرده اند.

از نکات قابل توجه این سبد این است که نمایندگان می توانند تنها یک سبد از شرکت یزدتایر و گلدستون خریداری کنند و فرصت تعیین شده برای آنها فقط 2 روز کاری جهت واریز وجه است.

با اینکه تعداد تایرهای قابل فروش در قالب سبد این شرکت ها نسبت به دوره قبل افت قابل ملاحضه ای را تجربه کرده است، اما اعلام سبد فروش توسط این 2 شرکت، تاثیر مناسبی بر فروکش کردن التهاب بازار تایر دارد. نمایندگان شرکت دنا اما همچنان چشم به راه هستند که این شرکت با سابقه چه زمانی قصد دارد تا سبد فروش خود را اعلام کند.

نمایش آخرین دستاوردهای بارز در گروه خودروهای شاسی بلند

واردات لاستیک خودروهای سنگین با ارز ۴۲۰۰ تومانی با چه شرطی ممکن است؟

ترخیص 60 کانتینر لاستیک کامیون و اتوبوس از گمرک

تخصیص ارز 4200 تومانی برای واردات لاستیک کامیون

ممنوعیت صادرات انواع لاستیک سبک و سنگین

افزایش قیمت روغن موتور و لاستیک خودرو

دمای بالای تابستان با لاستیک خودرو چه کار می کند؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی