پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لندفورت فودای

نمایشگاه خودرو تهران ۹۷ (۶)/ شاسی بلند فودای سورپرایز زامیاد در مهمترین رویداد خودرویی

طبق اخبار رسیده، حضور زامیاد در سومین دوره نمایشگاه خودرو تهران قطعی شده است. این زیر مجموعه گروه خودروسازی سایپا جدیدترین محصول خود، یعنی شاسی بلند فودای را که پیش‌تر به صورت استتار شده رویت شده بود، در شهر آفتاب به نمایش خواهد گذاشت. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو در نیمه های تابستان […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۱ آذر ۱۳۹۷

طبق اخبار رسیده، حضور زامیاد در سومین دوره نمایشگاه خودرو تهران قطعی شده است. این زیر مجموعه گروه خودروسازی سایپا جدیدترین محصول خود، یعنی شاسی بلند فودای را که پیش‌تر به صورت استتار شده رویت شده بود، در شهر آفتاب به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

در نیمه های تابستان سال جاری بود که تصاویری از یک شاسی بلند ناشناس که با کاور مخصوص پوشانده شده بود، توجه فعالان و علاقمندان خودرو را به خود جلب کرد.

با گذشت چند روز از شکار و انتشار این تصاویر در فضای مجازی، مشخص شد که این خودروی اس یو وی محصولی از شرکت فودای است که از سوی زامیاد در حال گذراندن تست های جاده ای و تطبیقی با شرایط و آب و هوای کشور است.

حال مشخص شده است که شرکت زامیاد حضور خود را در سومین دوره نمایشگاه خودروی تهران به قطعیت رسانده است و باید منتظر رونمایی رسمی «لندفورت» از سوی این شرکت در خلال نمایشگاه خودرو تهران باشیم.

شرکت زامیاد یکی از زیر مجموعه های گروه خودروسازی سایپا است که با طیف متنوعی از محصولات سنگین و کار و تجاری در عرصه خودروسازی کشور فعال است.

نمایشگاه خودرو تهران که امسال به سومین ایستگاه خود رسیده است، در زمستان سال جاری و در محل شهر نمایشگاهی آفتاب میزبان شرکت های سازنده و واردکنندگان خودرو خواهد بود.

نمایشگاه خودرو تهران 97 (5)/ کراس اوورهای بیسو در شهر آفتاب به خط می شوند

نمایشگاه خودرو تهران 97 (4)/ ISQI در نمایشگاه خودرو به ابهامات گزارشات خودرویی پاسخ می دهد

نمایشگاه خودرو تهران 97 (3)/ تهران در آذر ماه میزبان نمایشگاه خودرو می شود

نمایشگاه خودرو تهران 97 (2)/ فضای بحث و گفتمان میان خودرویی ها در شهر افتاب

نمایشگاه خودرو تهران 97 (1)/ شهر آفتاب میزبان مهمترین رویداد خودرویی کشور در آبان 97

اولین وانت ریچ با نشان زامیاد از خط تولید خارج شد

شاسی بلند 7 نفره زامیاد روانه بازار می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی