پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارت سوخت

احیای کارت سوخت بهانه ای برای افزایش قیمت و سهمیه بندی نشود!

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی معتقد است احیای کارت سوخت نباید بهانه ای برای افزایش قیمت و یا سهیمه بندی بنزین شود. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ بهروز نعمتی سخنگوی، با اشاره به احیای کارت سوخت، اظهار داشت: شخصا با احیای کارت سوخت موافق هستم اما این احیا نباید به سمت سهمیه […]

هادی سیانکی
پنجشنبه - ۱ آذر ۱۳۹۷

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی معتقد است احیای کارت سوخت نباید بهانه ای برای افزایش قیمت و یا سهیمه بندی بنزین شود.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

بهروز نعمتی سخنگوی، با اشاره به احیای کارت سوخت، اظهار داشت: شخصا با احیای کارت سوخت موافق هستم اما این احیا نباید به سمت سهمیه بندی و افزایش قیمت ها برود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با احیای کارت سوخت تا جایی که برای ساماندهی سوخت باشد موافقت می کنم اما اگر قرار باشد کارت سوخت به معنای افزایش قیمت ها باشد، با این موضوع اعلام مخالفت می کنم.

وی تصریح کرد: بیژن زنگنه وزیر نفت  صحبتی در خصوص سهمیه بندی بنزین و افزایش قمیت سوخت نداشته و آن را منوط به نظر مجلس دانسته  اما برخی افراد دولت دراین زمینه اظهار نظرهایی داشته اند که باعث نگرانی شده است.

این عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: افزایش قیمت سوخت یا دو نرخی شدن بنزین به نفع مملکت نیست از این روی با آن مخالفت می کنم. این که گفته می شود مجلس مخالف دو نرخی شدن است را باید از باقی نمایندگان نیز سوال کنید اما بنده با این امر مخالف هستم و مخالفتم را بارها اعلام کرده ام.

منبع:خانه ملت

کارت های بانکی به کارت سوخت تبدیل می شوند

بازگشت کارت سوخت قطعی شد/ مالکان وسایل نقلیه برای دریافت کارت سوخت ثبت نام کنند

تعیین تکلیف احیای کارت سوخت و سهمیه بندی بنزین با حضور ویر نفت در مجلس

احیای کارت سوخت بهترین راه حل معضل افزایش مصرف و قاچاق بنزین

چگونه رمز کارت سوخت های قدیمی را به دست آوریم؟

چگونه کارت سوخت موتورسیکلت را استعلام و دریافت کنیم؟

احیا کارت سوخت های قدیمی در دستور کار مجلس و دولت

قاچاق 150 میلیارد تومان سوخت در روز! / کارت سوخت بر می گردد؟

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی