پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کشته شدن مالک نیسان GT-R بر اثر برخورد بلوک بتنی با خودرویش (4)

راننده نیسان GT-R هنگام رانندگی با یک سنگ بتنی کشته شد!

در هفته جاری خبری ناگوار مبنی بر کشته شدن مالک 54 ساله یک دستگاه نیسان GT-R منتشر شد. Joe C. Shelton Jr. مالک این خودرو، هنگامی که ساعت 5 صبح در مسیر محل کار خود در خط تولید نیسان بود ، با افتادن یک بلوک بتنی بر روی شیشه جلو خودرویش کشته شد. این بلوک […]

ارشیا
پنجشنبه - ۱ آذر ۱۳۹۷

در هفته جاری خبری ناگوار مبنی بر کشته شدن مالک 54 ساله یک دستگاه نیسان GT-R منتشر شد. Joe C. Shelton Jr. مالک این خودرو، هنگامی که ساعت 5 صبح در مسیر محل کار خود در خط تولید نیسان بود ، با افتادن یک بلوک بتنی بر روی شیشه جلو خودرویش کشته شد.

این بلوک پس از شکستن شیشه، متاسفانه با صورت وی برخورد کرده و موجب کشته شدن او شده است. پس از آن خودرو وی با یک وانت تویوتا هم تصادف کرده تا خسارت بیشتری به بار آید. متاسفانه شدت حادثه به قدری بوده است که راننده نیسان GT-R درجا فوت کرده و خودروی وی هم با خسارت های زیادی مواجه شده است. پلیس متروپلیتن ایالت نشویل به همراه تیمی متشکل از کاراگاهان مجرب مشغول بررسی این اتفاق است.

کشته شدن مالک نیسان GT-R بر اثر برخورد بلوک بتنی با خودرویش (2)

بنابر گزارشات اولیه، این سنگ بتنی از بالای پل خیابان شلبی بر روی این خودرو پرتاب شده است. هم چنین طبق تحقیقات انجام شده، این بلوک بتنی متعلق به اجزای پل نبوده و احتمالا از جای دیگر برداشته شده است. پلیس اکنون هر فردی را که در حوالی ساعت 4:54 صب در آن محل بوده است را احضار کرده.

کشته شدن مالک نیسان GT-R بر اثر برخورد بلوک بتنی با خودرویش (1)

با توجه به ساعت حادثه و پرتاب شدن تکه سنگی که متعلق به اجزای پل نبوده است، این حادثه تا حدود زیادی به قتل عمد شباهت دارد. پلیس و تیم کاراگاهان هم اکنون مشغول بررسی شواهد و مدارک هستند تا به انگیزه این قتل پی ببرند.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

فورد بوی نویی داخل خودروهایش را برای مشتریان چینی از بین خواهد برد!

مشتری مداری به سبک تویوتا / با افتخار وانت شما با نمونه جدید تعویض خواهد شد!

ورود یک گاو به نمایندگی مزدا موجب خسارت چند هزار دلاری شد!

نجات معجره آسا / پیرمرد 75 ساله به مدت 14 ساعت در کادیلاک خود محبوس شد!

سیستم ترمزگیری هوشمند خطر تصادف را به حداقل می رساند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی