پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سیتروئن C3

تلاش سایپا برای تحویل ۲ هزار دستگاه سیتروئن C3 ثبت نامی

سایپا سیتروئن 2 هزار تعهد در خصوص تحویل خودروهای سیتروئن C3 دارد و اگر چه مشکلاتی در خصوص تامین برخی قطعات وجود دارد اما این شرکت امیدوار است بتواند موانع را رفع و تعهدات خود را هر چه سریعتر عملی نماید. به دنبال عدم اجرای تعهدات شرکت سایپا سیتروئن در تحویل خودروهای سیتروئن C3 در […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۳ آذر ۱۳۹۷

سایپا سیتروئن 2 هزار تعهد در خصوص تحویل خودروهای سیتروئن C3 دارد و اگر چه مشکلاتی در خصوص تامین برخی قطعات وجود دارد اما این شرکت امیدوار است بتواند موانع را رفع و تعهدات خود را هر چه سریعتر عملی نماید.

به دنبال عدم اجرای تعهدات شرکت سایپا سیتروئن در تحویل خودروهای سیتروئن C3 در موعد مقرر (شهریور ۹۷) برخی مخاطبان سامانه «فارس من» خواستار پیگیری دلایل تأخیر از مسئولان این شرکت خودروسازی شدند که در ادامه پاسخ معاون استراتژی و بازاریابی فروش سایپا سیتروئن آمده است.

حسین مومنی معاون استراتژی و بازاریابی سایپا سیتروئن در مورد زمان تحویل خودروهای سیتروئن C3 و دلایل تاخیر در تحویل این خودروها، گفت: با توجه به مشکلاتی که در ماه‌های قبل در مورد تخصیص ارز و ترخیص قطعات و شرایط بین‌المللی اتفاق افتاد شرکت نتوانست به تعهدات خود در قبال مشتریان در موعد مقرر یعنی شهریور ماه 97 عمل کند.

معاون استراتژی و بازاریابی فروش سایپا سیتروئن با بیان اینکه شرکت تمام تلاش خود را برای پاسخگویی به تعهدات خود در قبال مشتریان انجام می‌دهد، افزود: سایپا سیتروئن 2 هزار تعهد در خصوص تحویل خودروهای سیتروئن C3 دارد و اگر چه مشکلاتی در خصوص تامین برخی قطعات وجود دارد اما امید داریم بتوانیم موانع را رفع و تعهدات خود را هر چه سریعتر عملی نماییم.

مومنی افزود: به محض آماده شدن کلیه تمهیدات لازم جهت شروع تحویل رسمی خودروهای سیتروئن C3، اطلاع رسانی رسمی از سوی شرکت سایپا سیتروئن صورت خواهد پذیرفت.

اواخر خرداد ماه سال جاری شرکت سایپا سیتروئن اعلام کرده بود، فاز تولید آزمایشی محصول سیتروئنC۳ را با موفقیت پشت سر گذاشته و آماده اجرای مراحل بعدی رسیدن به تولید انبوه است.

منبع: فارس

تحویل به موقع خودرو سیتروئن C3 به مشتریان

اطلاعیه سایپا سیتروئن پس از پیش فروش خودرو C3

بررسی میدانی و تست جاده سیتروئن C3 / پایی درازتر از گلیم!

آغاز پیش فروش رسمی سیتروئن C3 توسط سایپا (اردیبهشت 97)

تولید آزمایشی سیتروئن C3 در سایپا کاشان

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 48/ عرض اندام سیتروئن C3 در شهر آفتاب

سایپا-سیتروئن از C3 جدید رونمایی کرد / پرتاب 3 امتیازی سیتروئن برای بازار ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی