پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بیسو

پیش فروش شاسی بلندهای بیسو آغاز می شود + جزییات و موعد تحویل

شرکت سیف خودرو از پیش فروش و تولید شاسی بلندهای بیسو در 2 مدل در 2 مدل T3 و T5 خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ شاهین خدامی مدیر عامل شرکت سیف خودرو در جمع خبرنگاران گفت: سیف خودرو در ابتدای کار نمایندگی سوبارو ژاپن را اخذ کرد. مدتی بعد به […]

javankhodro
سه شنبه - ۶ آذر ۱۳۹۷

شرکت سیف خودرو از پیش فروش و تولید شاسی بلندهای بیسو در 2 مدل در 2 مدل T3 و T5 خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

شاهین خدامی مدیر عامل شرکت سیف خودرو در جمع خبرنگاران گفت: سیف خودرو در ابتدای کار نمایندگی سوبارو ژاپن را اخذ کرد. مدتی بعد به دلیل اعمال تحریم های ظالمانه دور اول ، همکاری با سوبارو دچار مشکل شد. سیف خودرو تصمیم گرفت تا با پیروی از سیاست های جمهوری اسلامی ایران مبنی بر حمایت از تولید ملی، اقدام به تولید محصولات Bisu چین در ایران کند. به همین منظور سایت “خودروسازی مرتب” با قدمتی حدود 62 سال را خریداری کرد تا با به روز رسانی تجهیزات و کسب استانداردهای لازم، نقشی در چرخاندن چرخ تولید ایفا کند.

بیسو

بیسو T3 و بیسو T5 هر دو شاسی بلند هستند و قرار است در ابتدا با 7 درصد و در آینده نزدیک با 20 درصد داخلی سازی، روی خط تولید برود. موعد تحویل این خودروها خرداد و تیر98 خواهد بود که سیف خودرو مجوز پیش فروش 1431 دستگاه را در مرحله اول اخذ کرده است.

قیمت پیش پرداخت برای بیسو T3 که شاسی کراس اوور کوچک شهری به حساب می آید 90 میلیون تومان و برای بیسو T5 که یک شاسی بلند 7 نفره با موتور 1.5 لیتری توربو و 150 اسب بخار است، 125 میلیون تومان رقم خورده است. این پیش فروش از دوشنبه هفته آینده و به صورت اینرنتی صورت خواهد پذیرفت.

داریوش ضیاء مدیر فروش و خدمات پس از فروش سیف خودرو نیز به تجهیز شبکه فروش و خدمات پس از فروش این شرکت اشاره کرد و گفت: پیش از این ۲۶ نمایندگی در سراسر کشور داشتیم و اخیرا با ۱۰ نمایندگی مطرح و نام آشنا به توافق رسیدیم و با این شبکه قطعا هیچ مشکلی چه در فروش و چه خدمات پس از فروش نخواهیم داشت.

 

بیشتر بخوانید:

نمایشگاه خودرو مشهد (۱۱)/ بیسو T5 و T3 مسافرانی از چین در نمایشگاه مشهد

نمایشگاه خودرو تهران 97 (5)/ کراس اوورهای بیسو در شهر آفتاب به خط می شوند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی