پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس بنز AMG GT PRO R (10)

سبد محصولات مرسدس بنز AMG GT بروزرسانی شد

سبد محصولات AMG GT مرسدس بنز با بهره مندی از مدل هایی همچون GT C،GT،GT R و نمونه های رودستر متنوع ترین مدل کمپانی به حساب می آید. اما اکنون کمپانی مرسدس بنز در نمایشگاه خودرو لس آنجلس تمامی مدل های GT را از نظر تکنولوژیکی و طراحی بروزرسانی کرده است. پس از بروزرسانی سال […]

ارشیا
یکشنبه - ۱۱ آذر ۱۳۹۷

سبد محصولات AMG GT مرسدس بنز با بهره مندی از مدل هایی همچون GT C،GT،GT R و نمونه های رودستر متنوع ترین مدل کمپانی به حساب می آید. اما اکنون کمپانی مرسدس بنز در نمایشگاه خودرو لس آنجلس تمامی مدل های GT را از نظر تکنولوژیکی و طراحی بروزرسانی کرده است.

مرسدس بنز AMG GT PRO R (1)

پس از بروزرسانی سال 2018 که گریل پانامریکانا به سری GT اضافه شد، اکنون چراغ های LED این خودرو هم به تبعیت از نمونه GT 4 درب بروزرسانی شده است. اما بیشترین تغییرات در قسمت کابین خودرو انجام گرفته است. اکنون تمامی نمونه های سری GT از جدیدترین سیستم سرگرمی مرسدس بنز با صفحه نمایش 10.3 اینچی در قسمت میانی داشبورد بهره می برد.

مرسدس بنز AMG GT PRO R (18)

در قسمت عقربه ها هم یک صفحه نمایش 12.3 اینچی قرار گرفته است. همانند دیگر نمونه های جدید مرسدس، فرمان 3 شاخه خودرو هم از دو کنترلر در قسمت کناری بهره می برد که مخصوص صفحه نمایش ها هستند. در کنسول میانی هم شاهد قرار گیری انبوهی از کنترلر های مختلف برای تنظیم حالت شاسی، حالت های مختلف رانندگی، سیستم اگزوز، سیستم استارت و استاپ و اسپویلر عقب در نظر گرفته شده اند.

مرسدس بنز AMG GT R (2)

بهبود عملکرد سیستم کنترل پایداری، اکنون 4 حالت مختلف رانندگی  Basic، Advanced، Proو  Masterرا ارائه می دهد. GT R Pro از سیستم کویل اوور های جدید، ضربه گیرهای قابل تنظیم دستی، میل موج گیرهای جلو و عقب قابل تنظیم و بلبرینگ های کروی جدید برای طبق های بالا و پایین بهره می برد.

مرسدس بنز AMG GT PRO R (2)

ترمزهای سرامیک کربنی هم بصورت استاندارد بر روی این خودرو نصب خواهند شد. کیت بدنه ای مخصوصی هم برای این خودرو در نظر گرفته شده است تا ضریب آیرودینامیکی آن بهبود یابد. این کیت شامل دو پره در قسمت کناری سپر، اسپلیتر عقب، بال بزرگ فیبر کربنی و دیفیوزر می شود. سقف خودرو هم برای کاهش وزن از فیبر کربن ساخته شده است.

مرسدس بنز AMG GT PRO R (7)

رنگ بندی خاکستری با خط سبز هم مخصوص این خودرو در نظر گرفته شده است. اما پیشرانه خودرو بدون تغییر باقی مانده است و از همان موتور 4 لیتری 8 سیلندر تویین توربو با 577 اسب بخار قدرت بهره می برد. هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت این نمونه در دسترس نیست و پیش بینی می شود اولین نمونه ها در سال آینده وارد بازار شوند.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

رکورد بهترین تایم شاسی بلند ها در پیست نوربرگ رینگ شکسته شد

نیسان ماکسیما فیس لیفت در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی شد

شاسی بلند 8 نفره هیوندای در نمایشگاه لس آنجلس معرفی شد

معرفی 911 GT2 RS Clubsport در لس آنجلس / هیولای 700 اسب بخاری پورشه

نسل جدید مزدا 3 در نمایشگاه خودرو لس آنجلس معرفی شد

جیپ گلادیاتور به صورت رسمی در نمایشگاه خودرو لس آنجلس معرفی شد

نسل جدید پورشه 911 افسانه ای در نمایشگاه لس آنجلس معرفی شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی