پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

با خرید پنت هاوس یک لامبورگینی اونتادور و یک رولزرویس کالینن هدیه بگیرید (10)

با خرید پنت هاوسی در میامی یک لامبورگینی اونتادور و یک رولزرویس کالینن هدیه بگیرید

اگر فردی مقدار کافی پول در حساب خود داشته باشد و به دنبال خرید خانه ای لوکس در منطقه فلوریداری جنوبی باشد، برای او خبر خوبی داریم. داخل شهر کوچکی در شمال میامی با نام Sunny Isles در نزدیکی اقیانوس اطلس، پنت هاوسی بالای طبقه 47 ام ساختمانی وجود دارد که Palazzo Del Cielo نام […]

ارشیا
دوشنبه - ۱۲ آذر ۱۳۹۷

اگر فردی مقدار کافی پول در حساب خود داشته باشد و به دنبال خرید خانه ای لوکس در منطقه فلوریداری جنوبی باشد، برای او خبر خوبی داریم. داخل شهر کوچکی در شمال میامی با نام Sunny Isles در نزدیکی اقیانوس اطلس، پنت هاوسی بالای طبقه 47 ام ساختمانی وجود دارد که Palazzo Del Cielo نام دارد. نکته ای که این امارت را منحصر به فرد جلوه می دهد این است که اگر آنرا خریداری کنید، یک نمونه لامبورگینی اونتادور و یک رولزرویس کالینن را بصورت رایگان هدیه خواهید گرفت.

با خرید پنت هاوس یک لامبورگینی اونتادور و یک رولزرویس کالینن هدیه بگیرید (8)

اما این خانه قیمت کمی ندارد. این پنت هاوس لوکس منحصر به فرد با قیمت 38 میلیون دلار برای فروش گذاشته شده است. شاید برای خریدارانی که قادر به پرداخت چنین مبلغی باشند، هدیه دادن 2 خودرو با ارزش 750 هزار دلار در مجموع، خیلی مجذوب کننده نباشد. اما برای شیطنت در خیابان های میامی یک سوپر اسپرت لامبورگینی اونتادور و برای حفظ پرستیژ در مراسم خاص، یک رولزرویس کالینن برای مالک خوش شانس این خانه در نظر گرفته شده است.

با خرید پنت هاوس یک لامبورگینی اونتادور و یک رولزرویس کالینن هدیه بگیرید (4)

برای ما ماشین باز ها هم که همیشه نکات خودرویی را در نظر می گیریم، دیدن چنین خانه ای با دید فوق العاده اش مجذوب کننده است. پنجره های این خانه بصورت الکترونیکی باز و بسته می شوند و از آن جالب تر، استخر شیشه ای در نظر گرفته شده برای آن است که حس شنا کردن در ابرها را منتقل خواهد کرد. منطقه ای که این پنت هاوس لوکس در آن قرار دارد، بیشترین تعداد نمونه ها رولزرویس در جهان را هم داراست.

با خرید پنت هاوس یک لامبورگینی اونتادور و یک رولزرویس کالینن هدیه بگیرید (7)

کمپانی رولزرویس هم این مسئله را تایید کرده است. کالینن قرمز رنگی که برای مالک این خانه در نظر گرفته شده است، در قسمت داخلی خود از چرم قهوه ای – مشکی خاصی بهره می برد. برای ما هم خیلی قابل درک نیست، اما فقط می دانیم که اگر همین الان 38 میلیون دلار در حساب بانکیتان باشد، می توانید این پنت هاوس لوکس را به همراه دو خودرو ارزشمند خریداری نمایید.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

جوان آلمانی چند دقیقه بعد از گرفتن گواهینامه ، اعمال قانون شد!

راننده نیسان GT-R هنگام رانندگی با یک سنگ بتنی کشته شد!

فورد بوی نویی داخل خودروهایش را برای مشتریان چینی از بین خواهد برد!

مشتری مداری به سبک تویوتا / با افتخار وانت شما با نمونه جدید تعویض خواهد شد!

ورود یک گاو به نمایندگی مزدا موجب خسارت چند هزار دلاری شد!

نجات معجره آسا / پیرمرد 75 ساله به مدت 14 ساعت در کادیلاک خود محبوس شد!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی