پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ون کافه

(( ون کافه )) های فاقد مجوز جمع آوری می شوند

سبک جدیدی از رستوران ها و کافه ها این روزها مورد توجه مردم قرار گرفته است. ون های خوش رنگ و لعابی که به عنوان کافه یا رستوران فعالیت می کنند و در ساعات خاصی از شبانه روز، میزبان شهروندانی هستند به دنبال یک وعده غذای سبک یا یک لیوان قهوه داغ می گردند! این […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۳ آذر ۱۳۹۷

سبک جدیدی از رستوران ها و کافه ها این روزها مورد توجه مردم قرار گرفته است. ون های خوش رنگ و لعابی که به عنوان کافه یا رستوران فعالیت می کنند و در ساعات خاصی از شبانه روز، میزبان شهروندانی هستند به دنبال یک وعده غذای سبک یا یک لیوان قهوه داغ می گردند! این ها (( ون کافه )) نام گرفته اند و تعدادشان روز به روز در حال افزایش است.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در نشست مشترک با اسماعیل فر معاون دادستان تهران وسرپرست مجتمع قضایی ۳۷ ، از جمع آوری کلیه  ون کافه‌های فاقد مجوز متخلف در سطح مناطق ۲۲ خبر داد.

در این نشست حمیدرضا تحصیلی به فعالیت غیر مجاز برخی از این کافه‌ها در سطح شهر اشاره کرد و گفت: اغذیه فروشان سیار ارتباط تنگاتنگی با بهداشت و سلامت شهروندان دارند و لازم است نظارت دقیقی بر آن ها صورت گیرد.

تحصیلی ضمن تاکید بر برخورد جدی با عرضه کنندگان سیار که به صورت غیر مجاز در سطح شهر فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: در این راه نیاز مند همیاری دستگاه‌هایی چون وزارت بهداشت ، نیروی انتظامی و اتاق اصناف تهران هستیم.

وی افزود: در حال حاضر حیات شبانه شهر تهران از مباحث مهمی است که باید بر روی آن تامل کرد؛ زیرا در سال‌های اخیر شاهد حضور بخش عظیمی از شهروندان در ساعات پایانی شب در سطح معابر هستیم و لازم است با اجرای تمهیداتی امنیت و سلامت این دسته از افراد جامعه را تضمین کنیم.

تجاوز وسایل نقلیه به حریم گذرگاه عابر پیاده کنترل می شود

کنترل آلایندگی خودروهای سنگین در حال تردد در شهر تهران

پیشنهاد افزایش 12.5 درصدی نرخ پارکومترها

نرده های چهارراه ولیعصر برای سهولت تردد جمع آوری می شود

سال آینده طرح زوج و فرد به حلقه دوم طرح ترافیک تبدیل می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی