پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نیسان لیف نیسمو RC (1)

سوپر اسپرت الکتریکی نیسان لیف با شتابی خارق العاده

کمپانی نیسان به تازگی خودرو مسابقه ای جدید خود را با همکاری تیم موتور اسپرت کمپانی یعنی نیسمو معرفی کرده است. لیف نیسمو RC اکنون دو برابر نسل گذشته خود که در سال 2011 معرفی شده بود قدرت دارد. این خودرو بر پایه نسل دوم لیف ساخته شده است و اکنون چهره جذاب تری دارد. […]

ارشیا
سه شنبه - ۱۳ آذر ۱۳۹۷

کمپانی نیسان به تازگی خودرو مسابقه ای جدید خود را با همکاری تیم موتور اسپرت کمپانی یعنی نیسمو معرفی کرده است. لیف نیسمو RC اکنون دو برابر نسل گذشته خود که در سال 2011 معرفی شده بود قدرت دارد. این خودرو بر پایه نسل دوم لیف ساخته شده است و اکنون چهره جذاب تری دارد.

این خودرو در تاریخ 2 دسامبر بصورت عمومی در اولین گردهمایی نیسمو در پیست فیجی، به همراه خودرو فرمول E نیسان معرفی خواهد شد. مدل جدید لیف RC از دو موتور 120 کیلوواتی بهره می برد که نسبت به موتور 80 کیلوواتی نسل قبل قدرت بیشتری تولید می کند.

نیسان لیف نیسمو RC (2)

این موتورها اکنون توانایی شتاب گیری لیف را به حدی رسانده اند که تنها در مدت 3.4 ثانیه از حالت سکون به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت می رسد ( 6.85 ثانیه در نسل قبلی ). هنوز اطلاعات دقیقی از پک باتری های این خودرو در دسترس نیست اما بدون شک نسبت به پکیج 40 کیلووات ساعتی نسل قبل قوی تر خواهد بود.

نیسان لیف نیسمو RC (9)

کمپانی نیسان قصد دارد 6 نمونه از لیف جدید را تولید کند و آنها را در سراسر جهان نمایش بدهد. نسل جدید لیف نیسمو RC با بهره مندی از سیستم 4 چرخ متحرک خود ( قرار گیری یک موتور الکتریکی در هر اکسل ) انتقال وزن و هندلینگ بهتری دارد. گشتاور 640 نیوتن متری این موتورها هم با وجود وزن 1200 کیلوگرمی خودرو بسیار مناسب است.

نیسان لیف نیسمو RC (3)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

چوب حراج بر سر پورشه کررا GT با کارکرد 69 مایلی

وقتی نوویتک دیوانه می شود! / تیونینگ مک لارن 720S تا به دندان

با خرید پنت هاوسی در میامی یک لامبورگینی اونتادور و یک رولزرویس کالینن هدیه بگیرید

بدفروش ترین خودروهای سال 2018 کدام اند؟- بخش اول

فراری 250 LM اَمَلگَم، ماکتی شبیه به واقعیت

تنها نمونه شلبی جی تی 500 سوپر اسنیک در جهان فروخته خواهد شد

نیسان ماکسیما فیس لیفت در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی