پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

صنعت خودرو-خط تولید

راهکارهای سلامت و ارتقاء کیفی صنعت خودرو

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: سلامت و ارتقاء کیفی صنعت خودروسازی کشور در گرو اجرای نظام مدیریت بهره‌وری در دو بخش دولتی و خصوصی و شرکت‌های خودروساز و قطعه‌ساز است. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ محمدرضا منصوری ، درباره راههای خروج صنعت خودروسازی کشور از نابسامانی گفت: به نظر بنده […]

هادی سیانکی
چهارشنبه - ۱۴ آذر ۱۳۹۷

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: سلامت و ارتقاء کیفی صنعت خودروسازی کشور در گرو اجرای نظام مدیریت بهره‌وری در دو بخش دولتی و خصوصی و شرکت‌های خودروساز و قطعه‌ساز است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

محمدرضا منصوری ، درباره راههای خروج صنعت خودروسازی کشور از نابسامانی گفت: به نظر بنده با نظام مدیریت بهره‌وری می‌توان به این هدف مهم رسید.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: با کاهش قیمت هزینه تمام شده تولید، فروش سرمایه‌های مازاد شرکتهای خودروساز، بازپرداخت مطالبات قطعه‌سازان و بدهکاری‌های بانکی، تعطیلی پروژه غیراقتصادی خودروسازان در سایر کشورها، برخورد قاطع با مفاسد قدرت و ثروت در داخل و خارج شرکتهای خودروسازی و پیش‌فروش خودرو به قیمت قطعی می‌توان بخش اعظم این راه را رفت.

نماینده ساوه در مجلس تاکید کرد: در صورت توجه به این راهکارها می‌توان صنعت خودروسازی کشور را هم در سلامت و هم در توانمندی و کیفیت ارتقاء داد.

منبع: ایسنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی