پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قطعات کابین بوگاتی ویرون (3)

با 150 هزار دلار یک بوگاتی ویرون بخرید اما فقط کابینش را!

اگر 150 هزار دلار در اختیار داشته باشید و بخواهید آنرا خرج کنید چه می کنید؟. خب باید بگویم خیلی انتخاب ها در پیش خواهید داشت. می توانید یک خودرو شاسی بلند بخرید و دو تا خودرو هاچبک و سدان را هم در کنارش بگذارید. یا می توانید از میلیون ها راه مختلف آنرا خرج […]

ارشیا
یکشنبه - ۹ دی ۱۳۹۷

اگر 150 هزار دلار در اختیار داشته باشید و بخواهید آنرا خرج کنید چه می کنید؟. خب باید بگویم خیلی انتخاب ها در پیش خواهید داشت. می توانید یک خودرو شاسی بلند بخرید و دو تا خودرو هاچبک و سدان را هم در کنارش بگذارید. یا می توانید از میلیون ها راه مختلف آنرا خرج کنید. اما شاید جالب باشد که بدانید می توانید با 150 هزار دلار یک بوگاتی ویرون بخرید. البته صبر کنید اگر دقیق تر بخواهم بگویم تنها می توانید صندلی ها، کنسول وسط و رو دری های آنرا با این مبلغ خریداری کنید.

قطعات کابین بوگاتی ویرون (1)

Braman Motors که یک نمایندگی خودرو در شهر میامی است، اخیرا یک ست کامل از لوازم داخلی متعلق به بوگاتی ویرون مدل 2008 را برای فروش گذاشته است. این لوازم در شرایط بسیار مطلوبی نگهداری شده اند و همانند روز اول نو هستند.

قطعات کابین بوگاتی ویرون (2)

پکیج کامل این لوازم شامل فرمان، پنل کولر، سر دنده، کمربند ایمنی و تریم پایین داشبور می شود. به گفته نمایندگی، این بهترین فرصت برای مالکین نمونه های ویرون است که تودوزی و لوازم داخلی خودرویشان را نو نوار کنند.

قطعات کابین بوگاتی ویرون (4)

در واقع این لوازم بر روی تمامی مدل های ساخته شده از ویرون بین سال های 2006 تا 2015 قابل نصب است. از آنجایی که امروز قیمت یک نمونه ویرون نزدیک به 1.3 میلیون دلار است، در نظر گرفتن 150 هزار دلار برای تمامی قطعات کابین آنقدر هم عجیب نیست.

قطعات کابین بوگاتی ویرون (5)

البته از طریق سایت ebay می توان پیشنهادی با قیمت کمتر را هم داد. اما به احتمال زیاد این لوازم کمتر از 140 هزار دلار به فروش نخواهد رفت.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

تنها نمونه شلبی جی تی 500 سوپر اسنیک در جهان فروخته خواهد شد

جگوار XJ220C پر افتخار به فروش می رسد

اولین فورد ماستنگ کوپه ساخته شده به فروش خواهد رسید

تنها کونیگزگ CCXR فرمان راست دنیا به فروش می رسد

پورشه 959 رکورد گران ترین خودرو رالی را شکست

احتمال فروش آلفارومئو افسانه ای به قیمت 25 میلیون دلار

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی