پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فولکس واگن جتا فست اند فیوریس (4)

فولکس واگن جتا فیلم فست اند فیوریس فروخته شد

آخرین باری که از فولکس واگن جتا که در فیلم فست اند فیوریس به ایفای نقش پرداخته بود خبر داشتیم، به 3 سال قبل باز می گردد. جایی که این خودرو معروف در حراجی Barret Jackson به قیمت 42 هزار دلار فروخته شد. نزدیک به 3 سال خبری از این خودرو نبود تا اینکه اکنون […]

ارشیا
شنبه - ۱۷ آذر ۱۳۹۷

آخرین باری که از فولکس واگن جتا که در فیلم فست اند فیوریس به ایفای نقش پرداخته بود خبر داشتیم، به 3 سال قبل باز می گردد. جایی که این خودرو معروف در حراجی Barret Jackson به قیمت 42 هزار دلار فروخته شد. نزدیک به 3 سال خبری از این خودرو نبود تا اینکه اکنون خبر می رسد این خودرو به قیمت باورنکردنی 99,900 دلار به فروش رسیده است.

فولکس واگن جتا فست اند فیوریس (1)

این بدان معناست که قیمت این خودرو در مدت 3 سال بیش از دو برابر شده است. فولکس واگن جتا شخصیت جسی در فیلم فست اند فیوریس بسیار معروف است. مخصوصا جایی که جسی با خودرویش به منزل دامنیک تورتو می آید و هدف گلوله خلافکاران قرار می گیرد و پس از آن تعقیب و گریر دامنیک با داج چارجر خود آغاز می شود. در زیر کاپوت خودرو همان موتور 2 لیتری توربو قرار گرفته که با گیرباکس 4 سرعته فابریک هماهنگ شده است.

فولکس واگن جتا فست اند فیوریس (2)

پس نباید خیلی به برچسب ها و رنگ بندی بدنه توجه کنید چون به هیچ وجه نمی توانید با یک هوندا S2000 رقابت کنید. اما در قسمت کابین همه چیز رویایی به نظر می رسد. در داخل خودرو تمام ادوات مسابقه ای به کار رفته است. فرمان مسابقه ای اسپارکو به همراه دکمه نایتروس، صندلی های مسابقه ای، سیستم صوتی حرفه ای به همراه مانیتور و باند های صندوق عقب از جمله مشخصات جالب کابین به حساب می آید.

 

سری فیلم های فست اند فیوریس را نمی توان فقط به ماشین بازها نسبت داد. در طی سالیان مختلف این فیلم مخاطبین جدیدی را به خود جذب کردو به یکی از محبوب ترین فیلم های تاریخ تبدیل شده است. پس خیلی عجیب نیست که فولکس واگن جتا متعلق به اولین فیلم از سری فیلم های فست اند فیوریس، افزایش قیمت عجیبی را تجربه کرده است.

فولکس واگن جتا فست اند فیوریس (5)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

نیسان GT-R50 در نسخه نهایی رونمایی شد / سوپرکار 1.12 میلیون دلاری

معرفی 5 نمونه از گران ترین خودروهای فروخته شده در تاریخ پورشه

اولین کونیگزگ ریگرا ساخته شده از فیبر کربن لخت معرفی شد

با 150 هزار دلار یک بوگاتی ویرون بخرید اما فقط کابینش را!

آپدیت جدید بازی های فورزا 7 و گرن توریزمو اسپرت منتشر شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی