پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دومین گردهمایی ابشگاه مشتریان آمیکو

تست آسنا در آمل/ دومین گردهمایی باشگاه مشتریان شرکت آمیکو

دومین گرد همایی باشگاه مشتریان آمیکو در روز پانزدم آذرماه به میزبانی شهرستان آمل و نمایندگی 1808 (فیروزگان) این شرکت برگزار شد. طی این برنامه خودروی پیک آپ آسنا محصول شرکت ارس خودرو دیزل (آمیکو) مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو در این برنامه مهندس رضا تقوی قائم مقام شرکت ارس […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۷ آذر ۱۳۹۷

دومین گرد همایی باشگاه مشتریان آمیکو در روز پانزدم آذرماه به میزبانی شهرستان آمل و نمایندگی 1808 (فیروزگان) این شرکت برگزار شد. طی این برنامه خودروی پیک آپ آسنا محصول شرکت ارس خودرو دیزل (آمیکو) مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

در این برنامه مهندس رضا تقوی قائم مقام شرکت ارس خودرو دیزل به همراه دیگر مدیران این شرکت به تشریح فعالیت ها و برنامه های شرکت آمیکو پرداخته و خودروی پیک آپ آسنا توسط بخش مهندسی این شرکت به طور کامل به حاضرین معرفی شد.

دومین گردهمایی ابشگاه مشتریان آمیکو

همچنین این برنامه میهمانان ویژه ای از مسئولین کشور علی یگانگی رئیس دو دیفرانسیل فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی کشور و استان مازندران به همراه چندین نفر از اعضای این هیئت داشت. ضمن این که خریداران و علاقه مندان به خودروهای آفرود که معمولا اهالی طبیعت گردی به شمار می روند نیز با حضور در این برنامه توانستند از نزدیک خودروی آمیکو آسنا را مورد ارزیابی و تست قرار بدهند.

در ابتدای مراسم مهندس علیرضا فیروزگان مدیر نمایندگی 1808 شرکت آمیکو در آمل ضمن خوش امد گویی به حاضرین گفت: خوشحالیم که میزبان همکاران خود هستیم. وی افزود: خوشبختانه استان مازندران پتانسیل های فراوانی در بخش ورزش های موتوری چون رشته آفرود و طبیعت گردی و توریسم دارد که اتفاقا خودروی آسنا نیز در این حوزه ها قابلیت های بسیاری از خود نشان داده است.

دومین گردهمایی ابشگاه مشتریان آمیکو

مهندس تقوی قائم مقام شرکت ارس خودرو دیزل نیز در ادامه طی سخنانی گفت: ضمن تشکر از حضور مسئولین و میهمانان در این گرد همایی وی افزود: همانطور که می دانید شرکت آمیکو از اواخر دهه 80 میلادی پا به عرصه صنعت در کشور نهاده است. آمیکو به هر جا که احساس کرده کشور نیازمند یک حرکت مثبت صنعتی است، حضور پیدا کرده و توانسته منشا خیر باشد.

دومین گردهمایی ابشگاه مشتریان آمیکو

وی ادامه داد: در دورانی که کشور نیاز به تولید موتورسیکلت در داخل داشت، آمیکو پیش قدم شد و در ادامه راه شرکت ارس خودرو دیزل که یکی از شرکت های زیر مجموع گروه صنعتی آمیکو است، مامور تولید خودروهای تجاری سنگین و نیمه سنگین در این برند ایرانی و ملی شد. در دو سال گذشته نیز آمیکو با تولید خودروی پیک آپ آسنا به عنوان یک پیک آپ آفرودی کشور توانسته ثابت کند، می تواند نیازهای کشور در حوزه های مختلف از جمله حمل و نقل تجاری را پاس بدهد.

تقوی گفت: استراتژی آمیکو در آینده گسترش سبد محصولات و کسب سهم بازار بیشتر در بازار داخلی و حتی صادارات است. ضمن این که ما با داشتن 55 نمایندگی در سراسر کشور باز هم یکی از استراتژی هایمان توسعه کمی و کیفی نمایندگی های در راستای خدمات بهتر و بیشتر در سراسر کشور به مشتریان آمیکو است.

دومین گردهمایی ابشگاه مشتریان آمیکو

تقوی با اشاره به باشگاه مشتریان آمیکو از این برنامه به عنوان پل ارتباطی مستقیم با مشتریان و متخصصین یاد کرد و در پایان گفت: انشالله برنامه باشگاه مشتریان در سراسر ایران برگزار خواهد شد تا چالش ها را از نزدیک لمس کنیم. زیرا در استراتژی سوم شرکت آمیکو توسعه خدمات پس از فروش جای دارد. در ادامه مراسم مسئولین فنی شرکت آمیکو ضمن تشریح مشخصات فنی و توضیح در مورد توانایی های پیک آپ آسنا به حاضرین به سوالات علاقه مندان در خصوص این خودرو پاسخ دادند. همچنین بعد از جلسه پرزنت محصول، علاقه مندان توانستند خودروی آسنا را مورد تست و ارزیابی قرار بدهند.

چالش های پیش روی صنعت خودرو از دیدگاه مدیرعامل گروه صنعتی آمیکو

آسنا مهمان شهر باران/ برگزاری گردهمایی باشگاه مشتریان شرکت آمیکو در استان گیلان

نمايشگاه آفرود ،كمپينگ و صنايع وابسته در برج ميلاد تهران به ايستگاه آخر رسيد

یک تیر و 2 نشان با آسنا / تست و بررسی پیکاپ آمیکو در پارک ملی خجیر

آمیکو تنها کامیونت صفرکیلومتر بازار/ نگاهی به شرایط حاکم بر بازار کامیونت‌های سبک کشور

نگاه به واقعیت یا پرستیژ استانداردهای یورو؟/ اعلام آمادگی آمیکو برای نوسازی صنعت حمل و نقل جاده ای

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی