پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خسروانی

آغاز پیش فروش چری تیگو7 جدید در نمایندگی 193 مدیران خودرو (خسروانی)

خرید خودروهای صفر کیلومتر با کیفیت این روزها تبدیل به یک واقعیت گران قیمت شده است. چری یکی از برندهای با سابقه و محبوب در ایران است که بیش از 13 سال در ایران حضور داشته است و حالا با لوکس ترین محصول خود یعنی تیگو7 جدید قرار است بازار را دست بگیرد. نسل اول […]

javankhodro
یکشنبه - ۱۸ آذر ۱۳۹۷

خرید خودروهای صفر کیلومتر با کیفیت این روزها تبدیل به یک واقعیت گران قیمت شده است. چری یکی از برندهای با سابقه و محبوب در ایران است که بیش از 13 سال در ایران حضور داشته است و حالا با لوکس ترین محصول خود یعنی تیگو7 جدید قرار است بازار را دست بگیرد. نسل اول تیگو 7 حدود یک سال و نیم پیش به بازار ایران عرضه شد و حالا نسحه جدید و تغییر یافته آن قرار است برای اولین بار در ایران با شرایطی مطلوب به فروش برسد.

چری تیگو7 طراحی جسورانه ای دارد و در مقایسه با رقبای هم کلاس خود، از کیفیت ساخت و سواری بهتری بهره می برد. ضمن اینکه سطح آپشن های آن به مراتب بیشتر از انتظاری است که قبلا از خودروهای چینی داشته اید.

عمده تغییرات چری تیگو7 جدید معطوف به تغییر در تریم داخلی و نوع دوخت چرم ها ، اضافه شدن پورت USB برای سرنشینان عقب،سیستم EPB، دستگیره های جدید درب ها، انتقال دکمه AVM بر روی داشبورد، رینگ جدید و اضافه شدن ترمز برقی و اتوهلد می شود اما تغییری در موتور 1.5 لیتری توربوشارژ و جعبه دنده دوکلاچه تیگو7 ایجاد نشده است. این خودرو کماکان از یک موتور 147 اسب بخاری با شتاب 10.9 ثانیه بهره می برد.

خسروانی

اتوخسروانی، نمایندگی 193 مدیران خودرو از فردا یعنی دوشنبه 19 آذر آمادگی ثبت نام و پیش فروش این خودرو را با قیمت 219 میلیون و 520 هزار تومان (با سود مشارکت 13 درصد)  و تحویل 120 روزه دارد. مشتریان می توانند برای خرید تیگو7 جدید به این نمایندگی مراجعه کرده و یک خرید مطمئن تجربه کنند.

خسروانی

شعب خسروانی:

شعبه شمیران: تجریش، دوراهی دزاشیب، جنب بانک حکمت پ15
خط ویژه: 22707171

شعبه شرق: فلکه چهارم تهرانپارس ، وفادار شرقی ، جنب شهر یدک
خط ویژه: 77040670

شعبه غرب: یادگارامام به جنوب ، خ دامپزشکی ، بلواراستادمعین ، طوس شرقی ، پلاک ۵۵۹
66034660

 

 

بیشتر بخوانید:

نمایندگی 193 خسروانی ، با بودجه اندک شما را ماشین دار می کند

اتوخسروانی برای اولین بار چری آریزو6 را به نمایش عمومی در آورد + عکس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی