پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جگوار F-Type SVR (3)

جگوار F-Type SVR تیون شده با 703 اسب بخار قدرت!

اگر کمپانی جگوار بخواهد به یکی از محصولات خود که بتواند با سوپر اسپرت های آلمانی و ایتالیایی رقابت کند بنازد، باید به جگوار F-Type SVR بنازد. خودرویی که با موتور سوپرشارژ 8 سیلند خود 567 اسب بخار قدرت تولید می کند و تنها در مدت 3.5 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر […]

ارشیا
یکشنبه - ۱۸ آذر ۱۳۹۷

اگر کمپانی جگوار بخواهد به یکی از محصولات خود که بتواند با سوپر اسپرت های آلمانی و ایتالیایی رقابت کند بنازد، باید به جگوار F-Type SVR بنازد. خودرویی که با موتور سوپرشارژ 8 سیلند خود 567 اسب بخار قدرت تولید می کند و تنها در مدت 3.5 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رسد. اما اکنون تیونری با نام Arden این خودرو را تقویت کرده و قدرت آنرا به 703 اسب بخار رسانده است.

جگوار F-Type SVR (4)

این تیونر آلمانی که سابقه کارکردن بر روی خودروهایی همچون مینی، بنتلی و لندروور را هم در کارنامه دارد، اکنون با دست گذاشتن بر روی جگوار، نمونه ای با نام  AJ 23 را معرفی کرده است. اکنون قدرت موتور این نمونه به 703 اسب بخار قدرت و گشتاورش به 869 نیوتن متر رسیده است.

جگوار F-Type SVR (7)

به منظور فرمان پذیری بهتر، ارتفاع خودرو 30 میلی متر پایین تر آمده و قطعات زیربندی تقویت شده اند. رینگ های 21 اینچی مونوبلاک فورج هم اکنون رخ جذابی به خودرو هدیه داده است. تیونر Arden نام گربه مسابقه ای را برای این خودرو در نظر گرفته است. کیت بدنه جذاب فیبرکربنی هم بدنه را پهن تر کرده و ظاهر خشمگینی به این خودرو بخشیده است.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

وقتی نوویتک دیوانه می شود! / تیونینگ مک لارن 720S تا به دندان

ABT قدرت آئودی RS6 را تا 725 اسب بخار افزایش داد

هنسی قدرت چلنجر Redeye را تا 1200 اسب بخار افزایش خواهد داد

بازگشت فورد ماستنگ باس 429 با 815 اسب بخار قدرت!

پورشه 911 GT2 RS MR ، سریع ترین خودرو شهری در جهنم سبز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی