پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ریوین- پینین فارینا (4)

پینین فارینا با همکاری ریوین شاسی بلند 1000 اسبی خواهد ساخت!

تیم طراحی پینین فارینا اخیرا با معرفی هایپر کار الکتریکی خود با نام PF0 حسابی سر و صدا راه انداخته است. اما این تنها خودرو جذاب این تیم نخواهد بود. پینین فارینا قصد دارد با شرکت تازه وارد ریوین که اخیرا با معرفی یک وانت و یک خودرو شاسی بلند در نمایشگاه لس آنجلس سر […]

ارشیا
دوشنبه - ۱۹ آذر ۱۳۹۷

تیم طراحی پینین فارینا اخیرا با معرفی هایپر کار الکتریکی خود با نام PF0 حسابی سر و صدا راه انداخته است. اما این تنها خودرو جذاب این تیم نخواهد بود. پینین فارینا قصد دارد با شرکت تازه وارد ریوین که اخیرا با معرفی یک وانت و یک خودرو شاسی بلند در نمایشگاه لس آنجلس سر و صدا کرده بود، شاسی بلند الکتریکی با 1000 اسب بخار قدرت را تولید کند.

ریوین- پینین فارینا (3)

هم اکنون کار ساخت و توسعه این نمونه با کد PF1 در خط تولید کمپانی ماهیندرا در مونیخ آغاز شده است. نمونه PF0 از باتری و پیشرانه کمپانی ریماک بهره خواهد برد در حالی که پروسه طراحی آن توسط پینین فارینا انجام خواهد شد. به گزارش سایت Autocar India کمپانی ریوین هم در پروسه ساخت این خودرو همکاری خواهد داشت. این کمپانی اخیرا پلت فرم اسکیت بردی خود را هم معرفی کرده که شامل زیربندی بادی، کنترل لرزش دینامیک و بیشترین میزان رنج مسافت می شود.

ریوین- پینین فارینا (1)

دو مدل معرفی شده از کمپانی ریوین هر کدام با بهره مندی از 4 موتور جداگانه بیش از 750 اسب بخار قدرت تولید می کنند. 0 تا 100 وانت R1T معرفی شده توسط ریوین هم تنها در 3 ثانیه پر می شود که در نوع خود بی نظیر است. با این تفاسیر انتظار می رود که شاسی بلند تیم پینین فارینا و ریوین بیش از 1000 اسب بخار قدرت تولید کند.

ریوین- پینین فارینا (2)

هنوز مشخص نیست که نمونه PF1 از زیربندی اسکیت بردی ریوین بهره خواهد برد یا نه اما مشخص است که این دو کمپانی شاسی بلند فوق العاده سریعی را خواهند ساخت. این نمونه از پکیج باتری 135 کیلوواتی بهره خواهد برد در صورتی که برای مدل ضعیف تر PF0 پک باتری 120 کیلووات ساعتی در نظر گرفته شده است. پیش بینی می شود که این خودرو تا سال 2020 معرفی شود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

تسلا شاخ دایملر را هم شکست!

جگوار F-Type SVR تیون شده با 703 اسب بخار قدرت!

بدفروش ترین خودروهای سال 2018 کدام اند؟- بخش دوم

یکی از خاص ترین فورد ماستنگ های جهان به فروش خواهد رسید

مک لارن 720S اسپایدر برای رقابت با فراری 488 اسپایدر معرفی شد

لامبورگینی اوراکان Avio با کیت بدنه فیبر کربنی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی