پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دوربین کنترل سرعت

۳۰ تا ۴۰ درصد از تخلفات رانندگی توسط تجهیزات هوشمند ثبت می‌شوند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: به طور میانگین ۳۰ تا ۴۰ درصد تخلفات رانندگی توسط تجهیزات هوشمند ثبت و ضبط می‌شود. سردار تقی مهری در حاشیه برگزاری دومین دوره استاندارد سازی و تعالی رفتار کارکنان پلیس راهور ناجا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دوره تعالی و استانداردسازی رفتار کارکنان با هدف بهبود عملکرد […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲۱ آذر ۱۳۹۷

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: به طور میانگین ۳۰ تا ۴۰ درصد تخلفات رانندگی توسط تجهیزات هوشمند ثبت و ضبط می‌شود.

سردار تقی مهری در حاشیه برگزاری دومین دوره استاندارد سازی و تعالی رفتار کارکنان پلیس راهور ناجا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دوره تعالی و استانداردسازی رفتار کارکنان با هدف بهبود عملکرد نیروهای پلیس و ارتقاء دانش و مهارت کارکنان برگزار شد. خوشبختانه در سال‌های اخیر با تمرکز بر آموزش‌های رفتاری کارکنان، میزان رضایت‌مندی مردم از عملکرد پلیس افزایش داشته و شاهد کاهش 20 درصدی شکایات از رفتار و عملکرد پلیس راهور هستیم.

وی با بیان اینکه به طور میانگین 30 تا 40 درصد تخلفات رانندگی توسط تجهیزات هوشمند ثبت و ضبط می‌شود، افزود: به دنبال این هستیم تمام تخلفات رانندگی با بهره‌مندی از تجهیزات و فناوری‌های نوین ثبت شود.

مهری در پاسخ به این سؤال که بعضاً به ویژه در فضای مجازی شاهد رفتارهای ناخوشایند برخی متخلفان با مأموران پلیس هستیم، تصریح کرد: پلیس به صورت قاطع با کسانی که تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت و سبقت غیرمجاز و … دارند برخورد می‌کند؛ در این میان با هر متخلفی که پلیس را مورد تعرض و اهانت قرار دهد نیز برخورد می‌کرده و در عین حال بر برخورد شایسته کارکنان با مردم تأکید داریم.

آغاز دوباره فعالیت گشت های نامحسوس پلیس

پلیس راهور پایتخت طرح طاهر را از امروز اجرا می کند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی