پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

داتیس خودرو

توضیحات داتیس خودرو در مورد یک خبر/ تجمع در مقابل نمایشگاه مرکزی صحت ندارد

روابط عمومی شرکت داتیس خودرو اعلام کرد فیلم منتشر شده در خصوص تجمع مالباختگان شرکت داتیس خودرو در مقابل نمایشگاه مرکزی این شرکت به هیچ وجه صحت ندارد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ در فضایی که رسانه ها بازوی توانمند و البته چشم بینای جامعه هستند، انتظار می رود که بر رسالت خبری خود […]

هادی سیانکی
چهارشنبه - ۲۱ آذر ۱۳۹۷

روابط عمومی شرکت داتیس خودرو اعلام کرد فیلم منتشر شده در خصوص تجمع مالباختگان شرکت داتیس خودرو در مقابل نمایشگاه مرکزی این شرکت به هیچ وجه صحت ندارد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

در فضایی که رسانه ها بازوی توانمند و البته چشم بینای جامعه هستند، انتظار می رود که بر رسالت خبری خود استوار بوده و البته که تا به امروز تمامی رسانه های معتبر کشور این مهم را به نحو احسن انجام داده اند.

از صبح امروز شیطنت یک رسانه باعث شده تا فضای مسمومی پیرامون فعالیت شرکت داتیس خودرو ایجاد شود که در حقیقت ادعای این رسانه خلاف واقع بوده و دور از عدالت رسانه ای که همواره دیده ایم می باشد.

فیلم منتشر شده در خصوص تجمع مالباختگان شرکت داتیس خودرو در مقابل نمایشگاه مرکزی این شرکت به هیچ وجه صحت نداشته چراکه این افراد در صف طرح عرضه گوشت یخ زده با کارت ملی جنب فروشگاه مرکزی این شرکت هستند.

فیلم منتشر شده یک شانتاژ خبری علیه فعالیت های کاملا قانونی شرکت داتیس خودرو بوده، چراکه رسانه مذکور صف خرید گوشت را به دروغ تجمع مالباختگان داتیس خودرو نامیده است.

شرکت داتیس خودرو متذکر می شود که در فضای حال حاضر کشور تشویش اذهان عمومی آن هم توسط یک رسانه، خلاف اخلاق و رسالت رسانه ای بوده چنانکه اثبات حقانیت در چنین شرایطی توسط مراجع قضایی قابل پیگیری است.

صافکاری حرفه ای خودروهای ولوو در تعمیرگاه داتیس خودرو

برندگان مسابقه کتابخوانی داتیس خودرو معرفی شدند

نقاشی حرفه ای بدنه اتومبیل در اتاق رنگ مجهز تعمیرگاه داتیس خودرو

داتیس خودرو طرح پاییزی بازدید انواع خودروهای وارداتی با تخفیفات ویژه را آغاز کرد

عیب یابی آنلاین با تجهیزات حرفه ای ولوو در تعمیرگاه داتیس خودرو

آغاز طرح ویژه بازدید پاییزی تعمیرگاه مرکزی داتیس خودرو

درخواست همکاری هلدینگ داتیس برای فعالیت های محیط زیستی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی