پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا سوپرا جدید (4)

چهره تویوتا سوپرا جدید پیش از معرفی رسمی لو رفت

تنها کمتر از یک ماه مانده به معرفی تویوتا سوپرا جدید که همه منتظرش هستند، چهره این خودرو بدون هیچ گونه پوشش استتار کننده ای لو رفته است. یکی از اعضای سایت SupraMKV اخیرا عکسی را از سوپرا جدید منتشر کرده که در یک تریلر قرار دارد و بدون هیچ پوشش خاصی دیده می شود. […]

ارشیا
پنجشنبه - ۲۲ آذر ۱۳۹۷

تنها کمتر از یک ماه مانده به معرفی تویوتا سوپرا جدید که همه منتظرش هستند، چهره این خودرو بدون هیچ گونه پوشش استتار کننده ای لو رفته است. یکی از اعضای سایت SupraMKV اخیرا عکسی را از سوپرا جدید منتشر کرده که در یک تریلر قرار دارد و بدون هیچ پوشش خاصی دیده می شود.

تویوتا سوپرا جدید (2)

خوشبختانه قسمت جلویی خودرو کاملا قابل مشاهده است. تویوتا نسبت به طراحی کانسپت FT-1 (کانسپت سوپرا) که 5 سال پیش معرفی کرده بود وفادار باقی مانده است. در قسمت جلویی شباهت زیادی بین سوپرای جدید و کانسپت FT-1 دیده می شود و قالب کلی طراحی حفظ شده است. دماغه خودرو کمی پایین تر آمده و چراغ های جلو کمی بزرگ تر شده اند. برخلاف کانسپت سوپرا، در نمونه جدید دیگر خبری از هواکش بر روی کاپوت نیست. با وجود دو ورودی هوای بزرگ و دماغه کشیده این سوال پیش می آید که پلاک خودرو در کجا نصب خواهد شد؟.

تویوتا سوپرا جدید (1)

در قسمت سقف خودرو هم دو برآمدگی حباب شکل به راحتی دیده می شود که دقیقا با رندری که قبل تر منتشر شده بود همخوانی دارد. ستون A خودرو هم مشکی رنگ است و آیینه های مشکی رنگ هم دیده می شوند. چند ماه قبل رندری از سوپرا جدید که برادر ب ام و Z4 هم محسوب می شود منتشر شده بود. این رندر برخلاف سایر رندرها با توجه به لیست قطعات سوپرا جدید طراحی شده بود که اکنون مشخص است که با تویوتا سوپرای واقعی همخوانی زیادی دارد. علاوه بر رندر بدنه، طرحی هم از داخل کابین سوپرای جدید منتشر شده بود اما از آنجایی که فعلا عکسی از کابین سوپرای جدید در دسترس نیست نمی توانیم این دو را تطبیق بدهیم.

تویوتا سوپرا جدید (6)

اکنون مشتاقیم بدانیم که آیا قسمت پشتی تویوتا سوپرا جدید هم با کانسپت FT-1 تطابق دارد یا خیر. از آنجایی که چهره جلویی سوپرا در قالب کلی نمونه کانسپت باقی مانده بود، می توانیم حدس بزنیم که قسمت پشتی هم تا حدود زیادی با نمونه کانسپت هماهنگ باشد. مدل جدید تویوتا سوپرا تا کمتر از یک ماه دیگر در نمایشگاه خودرو دیترویت رونمایی خواهد شد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

بدفروش ترین خودروهای سال 2018 کدام اند؟- بخش دوم

افت محبوبیت سدان ها، دلیل کاهش تولید تویوتا کمری

مشتری مداری به سبک تویوتا / با افتخار وانت شما با نمونه جدید تعویض خواهد شد!

تویوتا کرولا سدان 2020 در نمایشگاه گوانگجو معرفی خواهد شد

جانی دوباره برای تویوتا FJ40 / معرفی جدیدترین اثر هنری FJ Company

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی