پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شورولت کوروت C8 (1)

مشکل الکتریکی معرفی رسمی کوروت C8 را به تعویق انداخت

هفته گذشته خبری غیر منتظره از سوی کمپانی شورولت منتشر شد. درست جایی که همگان فکر می کردند شورولت کوروت نسل هشتم در نمایشگاه دیترویت معرفی خواهد شد، کمپانی این خبر را تکذیب کرد. حال به گزارش سایت Motorauthority و بنابر گفته منابع نزدیک به کمپانی، مشکل در سیستم برق خودرو عامل به تعویق افتادن […]

ارشیا
جمعه - ۲۳ آذر ۱۳۹۷

هفته گذشته خبری غیر منتظره از سوی کمپانی شورولت منتشر شد. درست جایی که همگان فکر می کردند شورولت کوروت نسل هشتم در نمایشگاه دیترویت معرفی خواهد شد، کمپانی این خبر را تکذیب کرد. حال به گزارش سایت Motorauthority و بنابر گفته منابع نزدیک به کمپانی، مشکل در سیستم برق خودرو عامل به تعویق افتادن معرفی رسمی کوروت C8 بوده است.

شورولت کوروت C8 (2)

بنابر گفته منابع آگاه، شورولت کوروت C8 با یک مشکل فنی بزرگ مواجه شده که باعث می شود سیستم الکتریکی خودرو نتواند تمامی قطعات را تغذیه کند. مهندسین کمپانی هم اکنون مشغول طراحی مجدد سیستم برق شورولت کوروت هستند. بنابراین کمپانی شورولت بار دیگر باید به سراغ تامین کننده قطعات خود برود و قطعات جدیدی را سفارش بدهد. همین مسئله موجب تاخیر چند ماهه در معرفی شورولت کوروت C8 خواهد شد. به نظر می رسید که خود کمپانی شورولت هم از معرفی این خودرو در نمایشگاه شهر دیترویت که خانه کمپانی شورولت هم به حساب می آید، خشنود باشد.

شورولت کوروت C8 2

اما اکنون مواجهه با مشکل برقی باعث عقب نشینی کمپانی از تایم لاین خود شده است. به احتمال زیاد دوباره کاری سیستم برقی کوروت 6 ماه دیگر معرفی رسمی آنرا به تعویق بیاندازد. اما به احتمال زیاد این مشکل تا اواسط سال 2019 حل خواهد شد و شاهد معرفی رسمی شورولت کوروت C8 خواهیم بود. در بدترین سناریو معرفی این خودرو به سال 2020 موکول می شود که بعید به نظر می رسد.

شورولت کوروت C8 3

بوجود آمدن یک مشکل فنی بزرگ آنهم در آخرین تست ها بدترین اتفاقی است که می تواند برای هر کمپانی خودروسازی اتفاق بیافتد. کمپانی شورولت می توانست این خودرو را با وجود مشکل الکتریکی در نمایشگاه دیترویت به نمایش در بیاورد. اما از آنجایی که کوروت برای کمپانی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و بسیاری منتظر معرفی آن هستند، فعلا شورولت عقب نشینی کرده تا مشکل این خودرو کاملا برطرف شود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

دو نمونه از کمیاب ترین مدل های کوروت به فروش خواهند رسید

چهره تویوتا سوپرا جدید پیش از معرفی رسمی لو رفت

جنرال موتورز 6 محصول و 3 خط تولید خود را از دور خارج می کند

شاهکار کازورث / قوی ترین موتور تنفس طبیعی جهان را بیشتر بشناسید!

سالانه 1.35 میلیون نفر در جهان بر اثر تصادفات رانندگی کشته می شوند!

بررسی شورولت کوروت ZR1 مدل 2019 / سوپراستار آمریکایی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی