پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جک S3

شرایط فروش جک S3 رو به اتمام است

هفته گذشته کرمان موتور شرایط پیش فروش نقدی و فروش اقساطی جک S3 را اعلام کرد و با کاهش مبلغ پیش پرداخت، کار را برای خریداران راحت تر کرد. این شرایط فروش با قیمت قطعی و تحویل کوتاه مدت در شرایط فعلی بازار ایده آل است و با توجه به ظرفیت محدود، رو به اتمام […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۴ آذر ۱۳۹۷

هفته گذشته کرمان موتور شرایط پیش فروش نقدی و فروش اقساطی جک S3 را اعلام کرد و با کاهش مبلغ پیش پرداخت، کار را برای خریداران راحت تر کرد. این شرایط فروش با قیمت قطعی و تحویل کوتاه مدت در شرایط فعلی بازار ایده آل است و با توجه به ظرفیت محدود، رو به اتمام است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

در شرایطی که اکثر خودروسازان محصولات خود را با پیش فروش های بلند مدت و قیمت های غیر قطعی به بازار عرضه می کنند کرمان موتور فروش نقد و اقساطی کراس اوور جک S3 را با تحویل 30 روزه به مناسبت ولادت امام حسن عسگری آغاز کرد.

کرمان موتور ابتدا برای فروش نقدی جک S3 پیش پرداخت 24 میلیون تومانی را در نظر گرفته بود و علاقمندان به خرید اقساطی در ابتدا باید 66 میلیون پرداخت و مابقی مبلغ خودرو را در ماه های آتی پرداخت می کردند.

اما بعد از آغاز ثبت نام، کرمان موتور در داقدامی جالب مبلغ پیش پرداخت فروش اقساطی این خودرو را برای رفاه مشتریان کاهش داد.

شرکت کرمان موتور اعلام کرد با توجه به محدودیت های ایجاد شده در سقف خرید، جهت رفاه حال مشتریان گرامی کرمان موتور مبلغ نقد پیش پرداخت ثبت نام های اقساطی به کمتر از 500،000،000 ریال کاهش و ما به التفاوت آن به مبلغ چک شش روزه اضافه شد.

این یک شرایط فروش ایده آل برای یک خودرو در شرایط کنونی بازار است و نقطه قوت آن فروش جک S3 با قیمت قطعی و تحویل کوتاه مدت است. این شرایط فروش که ویژه ولادت امام حسن عسگری اعلام شده بود، رو به اتمام است و مشتریانی که قصد خرید این محصول کرمان موتور را دارند بهتر است زودتر اقدام کنند.

چرا جک S3 بخریم؟/ کراس اووری مطمئن در شرایط نامطمئن بازار

9+1 دلیل برای انتخاب جک S3

مبلغ پیش پرداخت فروش اقساطی جک S3 کاهش یافت

شرایط فروش اقساطی جک s3 به مناسبت ولادت امام حسن عسکری+ظرفیت محدود

قیمت جدید جک S3 مشخص شد/ ارسال دعوتنامه S3 های تحویل آذر

جک J4 همچنان با ارزش در مقابل رقم پرداختی/ بررسی اجمالی محصول جدید کرمان موتور

شرایط فروش اقساطی جک S5 اتوماتیک همزمان با قیمت جدیدش اعلام شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی