پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گرند تور فصل 4 (2)

فصل چهارم برنامه گرند تور ساخته خواهد شد

پس از پخش شایعاتی مبنی بر پایان یافتن برنامه گرند تور، صفحه فیس بوک برنامه در متنی اعلام کرد که فصل چهارم این برنامه ساخته می شود و به تمام شایعات پایان داد. علاوه بر این کاربران آمازون پرایم هم قادر خواهند بود این برنامه را مشاهده کنند. اما فصل چهارم گرند تور تغییرات گسترده […]

ارشیا
شنبه - ۲۴ آذر ۱۳۹۷

پس از پخش شایعاتی مبنی بر پایان یافتن برنامه گرند تور، صفحه فیس بوک برنامه در متنی اعلام کرد که فصل چهارم این برنامه ساخته می شود و به تمام شایعات پایان داد. علاوه بر این کاربران آمازون پرایم هم قادر خواهند بود این برنامه را مشاهده کنند.

گرند تور فصل 4 (3)

اما فصل چهارم گرند تور تغییرات گسترده ای را شامل خواهد شد. به گفته مسئولین برنامه دیگر خبری از شو استودیویی نیست و بیشتر تمرکز بر روی سفرهای جذاب و بلند خواهد بود. این خبر توسط جرمی کلارکسون هم تایید شده است. او هنگامی که از فصل سوم گرند تور پرده برداری کرد در اظهاراتی بیان کرد: زمان های زیادی وجود دارد که می توانید دور زدن یک ب ام و در پیست را تماشا کنید. او اضافه کرد که این پایان دوره استودیویی خواهد بود. به گزارش نشریه Sun مجری های برنامه گرند تور قراردادی را برای فصل 4 و 5 گرند تور امضا کردند.

گرند تور فصل 4 (1)

بدین ترتیب همانند برنامه Top Gear در طول سال حداقل 4 برنامه ویژه ساخته خواهد شد. به گفته جرمی کلارکسون بودجه و دستمزد مسئله نگران کننده ای برای آنها نیست و کمپانی Marvel باید به آنها غبطه بخورد. در قرارداد قبلی آمازون برای هر برنامه مبلغ 5 میلیون دلار را برای مجریان و دست اندرکاران این برنامه در نظر می گرفت. اندی ویلمن هم با آمازون قرارداد جدیدی را امضا کرده و به عنوان تهیه کننده برنامه باقی خواهد ماند. هم چنین به تازگی تیزر جدیدی از فصل سوم این برنامه هم منتشر شده است. فصل سوم از تاریخ 18 ژانویه در سایت آمازون پخش خواهد شد و اندکی بعد قابل سفارش خواهد بود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی