پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برابوس 700 4x4 (3)

برابوس 700 4X 4² ، آخرین بازمانده از G کلاس قدیمی

کمپانی مرسدس بنز چند ماه پیش نسل جدید شاسی بلند G کلاس را معرفی کرد. اما تیونر برابوس کارش هنوز با نسل قدیمی تمام شده و اکنون با معرفی نمونه ای با نام 700  4² 4X نسخه نهایی، پایان باشکوهی را برای G کلاس قدیمی رقم زده است. اکنون به لطف توربوهای بزرگتر، سیستم اگزوز […]

ارشیا
شنبه - ۲۴ آذر ۱۳۹۷

کمپانی مرسدس بنز چند ماه پیش نسل جدید شاسی بلند G کلاس را معرفی کرد. اما تیونر برابوس کارش هنوز با نسل قدیمی تمام شده و اکنون با معرفی نمونه ای با نام 700  4² 4X نسخه نهایی، پایان باشکوهی را برای G کلاس قدیمی رقم زده است.

برابوس 700 4x4 (6)

اکنون به لطف توربوهای بزرگتر، سیستم اگزوز قوی تر و تغییرات دیگر، قدرت موتور 5.5 لیتری 8 سیلندر تویین توربو این خودرو به 700 اسب بخار رسیده است. گشتاور هم به رقم خارق العاده 960 نیوتن متر رسیده است. این ارقام قدرت شتاب گیری 0 تا 100 ای را در 5 ثانیه به برابوس 700 4² 4X می دهد. تغییرات فنی انجام گرفته تنها به پیشرانه محدود نمی شود. اکنون به لطف سیستم تعلیق قابل تنظیم الکترونیکی، ارتفاع این خودرو از سطح زمین به 0.60 متر می رسد.

برابوس 700 4x4 (2)

راننده قادر خواهد بود به صورت الکترونیکی ارتفاع خودرو را تنظیم کند. 4 حالت مختلف رانندگی Comfort,  Sport, Off-Road و self-explanatory هم در نظر گرفته شده که با توجه به شرایط مختلف رانندگی قابل استفاده است.

برابوس 700 4x4 (5)

برای افزایش قابلیت آفرودی یک اسپویلر بزرگ بر روی سقف قرار گرفته و چراغ های LED بر روی آن قرار گرفته است. تیونر برابوس تنها 10 نمونه از نسخه نهایی G کلاس را خواهد ساخت. هر کدام از این نمونه ها با قیمت پایه ای 209,000 یورو به فروش می رسند.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

رنج روور ایووک با طراحی جدید و تکنولوژی Mild-Hybrid از راه رسید

چهره پرچم دار جدید شاسی بلندهای هیوندای لو رفت

پینین فارینا با همکاری ریوین شاسی بلند 1000 اسبی خواهد ساخت!

سبد محصولات مرسدس بنز AMG GT بروزرسانی شد

بدفروش ترین خودروهای سال 2018 کدام اند؟- بخش اول

رکورد بهترین تایم شاسی بلند ها در پیست نوربرگ رینگ شکسته شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی