پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و سری 8 Manhart (2)

ب ام و سری 8 تیون شده توسط Manhart، جایگزینی برای M8

مدل M850i اکنون جذاب ترین نمونه در سبد محصولات سری 8 ب ام و است. اما در آخر، جذاب ترین و قوی ترین نمونه M8 خواهد بود. اما فعلا خبری از M8 نخواهد بود تا هنگامی که سال بعد بصورت رسمی معرفی شود. تیونر Manhart برای آن دسته از طرفدارانی که نمی توانند تا معرفی […]

ارشیا
شنبه - ۲۴ آذر ۱۳۹۷

مدل M850i اکنون جذاب ترین نمونه در سبد محصولات سری 8 ب ام و است. اما در آخر، جذاب ترین و قوی ترین نمونه M8 خواهد بود. اما فعلا خبری از M8 نخواهد بود تا هنگامی که سال بعد بصورت رسمی معرفی شود. تیونر Manhart برای آن دسته از طرفدارانی که نمی توانند تا معرفی M8 صبر کنند، یک جایگزین معرفی کرده است.

ب ام و سری 8 Manhart (2)

این خودرو که MH8 600 نام دارد با رنگ مشکی و طلایی مخصوص تیونر رنگ آمیزی شده است. ارتفاع خودرو به لطف فنرهای اسپرت H&R پایین تر آمده و رینگ های 21 اینچی در زیر خودرو قرار گرفته اند. Manhart خیلی در بدنه تغییرات ایجاد نکرده تا ظاهر فابریک خود تا حدود زیادی دست نخورده باقی بماند. تنها تغییرات مهم بدنه، استفاده از اسپویلر در عقب و اسپلیتر زیر سپر در جلو است. در قسمت پشتی دو منبع اگزوز خودرو هر کدام دو خروجی دایره ای شکل دارند که از جنس فیبر کربن ساخته شده است. اما بدون شک مهم ترین تغییرات را می توان در زیر کاپوت خودرو یافت کرد. جایی که دیگر موتور فابریک 4.4 لیتری 8 سیلندر تویین توربو، 530 اسب بخار قدرت و 750 نیوتن متر گشتاور تولید نمی کند. تیونر منهارت با بکارگیری سیستم نرم افزاری جدید خود، قدرت این خودرو را به 621 اسب بخار و گشتاورش را به 870 نیوتن متر رسانده است. این قدرت احتمالا از نمونه M8 هم بیشتر خواهد بود. شایان ذکر است که چندی پیش عکس های پنهانی از M8 جدید منتشر شد که خبر از معرفی این نمونه در ماه های پیش رو می دهد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

چهره ب ام و M8 Competition لو رفت

جدید ترین دست پرورده AC Schnitzer / ب ام و M5 با 700 اسب بخار قدرت

خطر برق گرفتگی و آتش زا بودن ، دلیل فراخوانی شارژر های ب ام و

شاسی بلند 7 نفره باواریا از راه رسید / معرفی ب ام و X7

ب ام و M8 Competition در راه است

ب ام و به دنبال توسعه روابط با شرکای چینی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی