پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایرباس 321-ایران ایر

اولین تعمیر اساسی هواپیماهای پسابرجامی توسط متخصصان داخلی

اولین تعمیرات اساسی هواپیماهای پسابرجامی پس از انجام سیکل پروازی در کشور و توسط متخصصان داخلی آغاز شد و در گام اول ایرباس 321 پسابرجامی که پس از انجام پروازهای متعدد در سیکل پروازی خود باید تعمیرات سنگین می‌شد، تحت اورهال قرار گرفت. فرزانه شرفبافی امروز در حاشیه دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و صنایع وابسته در جمع […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲۵ آذر ۱۳۹۷

اولین تعمیرات اساسی هواپیماهای پسابرجامی پس از انجام سیکل پروازی در کشور و توسط متخصصان داخلی آغاز شد و در گام اول ایرباس 321 پسابرجامی که پس از انجام پروازهای متعدد در سیکل پروازی خود باید تعمیرات سنگین می‌شد، تحت اورهال قرار گرفت.

فرزانه شرفبافی امروز در حاشیه دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و صنایع وابسته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اولین تعمیرات اساسی هواپیماهای پسابرجامی پس از انجام سیکل پروازی در کشور و توسط متخصصان داخلی آغاز شد و در گام اول ایرباس 321 پسابرجامی که پس از انجام پروازهای متعدد در سیکل پروازی خود باید تعمیرات سنگین می‌شد، تحت اورهال قرار گرفت.

وی ادامه داد: این اورهال ایرباس 321 در شرایطی رخ داد که تحت تحریم‌های ناجوانمردانه آمریکا قرار داریم اما توانستیم با 100درصد توان داخلی F چک (اورهال) هواپیما را انجام دهیم که پیش از آن دوره‌های مختلف C‌ چک داریم.

مدیرعامل ایران‌ایر با بیان اینکه اورهال این هواپیما 11 روز به طول انجامید، گفت: البته باید حتماً از کارخانه سازنده برخی موارد اولیه را هماهنگ می‌کردیم که این کارها انجام شد.

شرفبافی درباره تأمین قطعات  هواپیما در شرایط تحریم گفت: در مدت زمان برجام و تا مدتی که تا 4 نوامبرفرصت داشتیم قطعات هواپیما را تحویل گرفتیم که وارد کشور شد.

وی با بیان اینکه 65 فروند هواپیما در ناوگان ایران‌ایر موجود است،‌گفت: 26 فروند از این تعداد فعال است که 16 فروند هواپیما پسابرجامی و 10 فروند هواپیمای قبلی است و 2 فروند هواپیمای دیگر نیز به زودی به ناوگان هما افزوده می‌شد که شامل فوکر و ایرباس است.

وی تأکید کرد: مهندسی و تعمیرات هما توانمندی بالایی دارد، تعمیرات سنگین و سبک توسط متخصصان کاملا داخلی انجام می‌شود.

منبع: فارس

انتقال پروازهای داخلی به فرودگاه امام خمینی (ره)

لبنان سوخت رسانی به هواپیماهای ایرانی را متوقف کرد

ناوگان هوایی ایران در انتظار فروشنده هواپیما / احتمال فروش هواپیمای چینی به ایران رد شد

با این 8 اشتباه پرواز خود را از دست می دهید/ نکاتی که باید برای سفر با هواپیما بدانید

ممنوعیت فروش بلیت چارتری برای تعطیلات آخر هفته/ پروازهای چارتری بلای جان حمل و نقل هوایی

آغاز تحقیق و تفحص مجلس از قرادادهای هواپیمایی وزارت راه و شهرسازی

افتتاح مرتفع ترین برج مراقبت فرودگاهی کشور

پرواز هواپیماهای داخلی با 50 درصدصندلی خالی!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی