پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آمیکو-نمایشگاه حمل و نقل

حضور آمیکو با سبد کاملی از محصولاتش در نمایشگاه حمل و نقل

بیش از 200 شرکت داخلی و خارجی در سومین نمایشگاه حمل و نقل و صنایع وابسته حضور دارند. آمیکو در این نمایشگاه گروه کاملی از خودروهای تجاری شامل پیک آپ آسنا و آراز، کشنده 2640، کمپرسی 2631 و کامیونت M5.2 را به نمایش گذاشته است. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو سومین نمایشگاه بین المللی […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۶ آذر ۱۳۹۷

بیش از 200 شرکت داخلی و خارجی در سومین نمایشگاه حمل و نقل و صنایع وابسته حضور دارند. آمیکو در این نمایشگاه گروه کاملی از خودروهای تجاری شامل پیک آپ آسنا و آراز، کشنده 2640، کمپرسی 2631 و کامیونت M5.2 را به نمایش گذاشته است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

سومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع وابسته ( Iran Trans Expo 2018) با حضور بیش از 200 شرکت داخلی و خارجی و حمایت وزارت راه و شهرسازی، وزارت صمت، سازمان ها، انجمن ها و اتحادهی های وابسته از دیروز در محل مصلی تهران آغاز به کار کرده است. در این نمایشگاه که با حضور وزیر راه و شهرسازی محمد اسلامی افتتاح شد، دستاوردهای تکنولوژیکی و فنی برندهای مختلف تا 27 آذرماه به نمایش درآمده است.

آمیکو-نمایشگاه حمل و نقل

از جمله برندهای داخلی شرکت کننده در این نمایشگاه هلدینگ خوش نام آمیکو است که محصولات مختلفی در حوزه خودروهای تجاری سنگین و سبک تولید می کند. آمیکو به عنوان یکی از باسابقه ترین خودروسازان کشور در حوزه خودروهای تجاری و البته با برند داخلی، جزو پتانسیل های داخلی تولید در شرایط فعلی کشور به شمار می رود.

در این نمایشگاه بیش از ۲۰۰ تولید کننده و فعال در حوزه‌ های حمل‌ و‌ نقل، خودروهای راه سازی سبک و سنگین، حمل‌ و‌ نقل هوشمند، پیمانکاران، تجهیزات ایمنی راه‌ها، قیر و آسفالت و استارتاپ‌های حوزه حمل‌ و‌ نقل حضور دارند. آمیکو در این نمایشگاه گروه کاملی از خودروهای تجاری شامل پیک آپ آسنا و آراز، کشنده 2640، کمپرسی 2631 و کامیونت M5.2 را به نمایش گذاشته است. گفتنی است در حال حاضر آمیکو جزو معدود تولید کنندگان داخلی است که توان رقابت با برندهای خارجی و تغذییه بازار کشور راه به خصوص در حوزه راه و شهرسازی و معدن دارد.

تست آسنا در آمل/ دومین گردهمایی باشگاه مشتریان شرکت آمیکو

چالش های پیش روی صنعت خودرو از دیدگاه مدیرعامل گروه صنعتی آمیکو

آسنا مهمان شهر باران/ برگزاری گردهمایی باشگاه مشتریان شرکت آمیکو در استان گیلان

نمايشگاه آفرود ،كمپينگ و صنايع وابسته در برج ميلاد تهران به ايستگاه آخر رسيد

یک تیر و 2 نشان با آسنا / تست و بررسی پیکاپ آمیکو در پارک ملی خجیر

آمیکو تنها کامیونت صفرکیلومتر بازار/ نگاهی به شرایط حاکم بر بازار کامیونت‌های سبک کشور

نگاه به واقعیت یا پرستیژ استانداردهای یورو؟/ اعلام آمادگی آمیکو برای نوسازی صنعت حمل و نقل جاده ای

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی