پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لینکلن کانتیننتال (1)

آپشن درهای مخالف به لینکلن کانتیننتال بازگشت

شایعات درست از آب در آمدند و بالاخره درهای مخالف که به درهای خودکشی هم معروف هستند، به لینکلن کانتیننتال 2019 بازگشته است. کمپانی لینکلن به مناسبت گرامیداشت تولد 80 سالگی خود ، تعداد 80 نمونه از این مدل را خواهد ساخت. این آپشن برای اولین بار در دهه 60 میلادی بر روی لینکلن کانتیننتال […]

ارشیا
سه شنبه - ۲۷ آذر ۱۳۹۷

شایعات درست از آب در آمدند و بالاخره درهای مخالف که به درهای خودکشی هم معروف هستند، به لینکلن کانتیننتال 2019 بازگشته است. کمپانی لینکلن به مناسبت گرامیداشت تولد 80 سالگی خود ، تعداد 80 نمونه از این مدل را خواهد ساخت.

لینکلن کانتیننتال (5)

این آپشن برای اولین بار در دهه 60 میلادی بر روی لینکلن کانتیننتال قرار گرفت و پس از آن به یکی از نمادین ترین ویژگی های این خودرو تبدیل شد. در دهه 60 میلادی از این خودرو در بسیاری از مراسم مهم سیاسی استفاده شد و به نوعی خودروی اول سیاست مدارها به شمار می رفت. ظاهر خودرو در نگاه اول با مدل کانتیننتال معمولی یکسان به نظر می رسد اما با کمی دقت متوجه خواهید شد که ویل بیس خودرو به میزان 6 اینچ بیشتر شده تا فضای کافی برای قرار گیری در های بزرگتر فراهم شود.

لینکلن کانتیننتال (11)

علاوه بر این سرنشینان عقب هم فضای بیشتری خواهند داشت. در های خودرو هم در زاویه 90 درجه باز می شوند تا سرنشینان بتوانند راحت تر از خودرو خارج شوند. هم چنین هنگامی که مالک قفل خودرو را باز می کند، نوری از آینه ها و دستگیره ها منعکس می شود که به منظور خوش آمد گویی در نظر گرفته شده است.

با وجود اینکه بیشتر تمرکز در ساخت این مدل بر روی فضای سرنشینان بوده اما برای راننده هم امکاناتی از جمله صندلی تنظیم شونده 30 حالته و Head up Display در نظر گرفته شده است. مدل های در مخالف کانتیننتال منحصرا از موتور 3 لیتری تویین توربو 6 سیلندر با 400 اسب بخار قدرت و 542 نیوتن متر گشتاور بهره می برند. به احتمال زیاد کمپانی لینکلن برای سال 2020 هم تعدادی از این نمونه را به صورت محدود تولید خواهد کرد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی 

استفاده از گوشی موبایل به جای کلید خودرو در آینده ای نزدیک!

خودروی بتمن در دهه 60 میلادی به فروش می رسد/ بتموبیل 1 دلاری!

فراری کمیاب در لیست 10 خودرو گران قیمت تاریخ قرار گرفت

یکی از خاص ترین فورد ماستنگ های جهان به فروش خواهد رسید

تنها نمونه شلبی جی تی 500 سوپر اسنیک در جهان فروخته خواهد شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی