پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ولوو S90-داتیس خودرو

استفاده از جایگاه قانونی برای تسویه حساب های شخصی/ نقش یک اتحادیه در تخریب شرکت های خوش نام در واردات خودرو

مسئولان اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران از جایگاه قانونی خود برای تخریب شرکت های خوش نام سوء استفاده می کنند. همه چیز از جایی شروع شد که واردات خودروهای خارجی به کشور توسط دولت ممنوع شد و پیش فروش هایی که پیش از اجرای ممنوعیت واردات خودرو توسط شرکت های واردکننده و نمایندگی […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲۷ آذر ۱۳۹۷

مسئولان اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران از جایگاه قانونی خود برای تخریب شرکت های خوش نام سوء استفاده می کنند. همه چیز از جایی شروع شد که واردات خودروهای خارجی به کشور توسط دولت ممنوع شد و پیش فروش هایی که پیش از اجرای ممنوعیت واردات خودرو توسط شرکت های واردکننده و نمایندگی های شرکت های خودروسازی خارجی انجام شده بود به حالت تعلیق درآمد.

بخشی از خودروهای وارد شده به کشور در گمرک های کشور خاک می خوردند و اجازه ترخیص به آنها داده نمی شد و بخش دیگر نیز به دلیل ممنموعیت های ایجاد شده حتی اجازه ثبت سفارش و واردات پیدا نکردند. میلاد علینقی مدیرعامل هلدینگ داتیس به عنوان یکی از شرکت های بزرگ و فعال در زمینه واردات خودروهای خارجی و ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای وارداتی موجود درکشور با گلایه از برخی ارتباطات ناسالم در فضای کسب و کار خودرویی،‌ از تخلفات مسئولان اتحادیه نمایشگاه ها و فروشندگان خودرو تهران می گوید و اینکه این افراد با تخریب شرکت های فعال در زمینه واردات خودرو ،‌ با استناد به بهانه های واهی و بدون هر گونه پشتوانه حقوقی اقدام به تخریب حیثیت افراد حقیقی و حقوقی فعال در این صنف می کنند.

علینقی که با اشاره به شیطنت های صورت گرفته از سوی این اتحادیه صنفی و سو استقاده مدیران آن از جایگاه قانونی خود برای تسویه حساب های شخصی با فعالان بازار خودرو می گوید: عدم شفافیت در فعالیت این اتحادیه باعث شده تا مدیران آن بتوانند به راحتی با آبروی شرکت ها و مدیران آنها بازی کنند و بدون در اختیار داشتن مستندات قانونی اقدام به پلمب واحد های صنفی خوشنام کنند. این درحالی است که این افراد حاضر به قبول مسئولیت کار خود نیز نیستند و مسئولیت پلمب را به گردن دولت و سازمان های دولتی همچون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان می اندازند. البته جالب اینجاست که سازمان حمایت هرگونه ارتباط با پرونده پلمب و تخریب وجهه شرکت ها را رد می کند و تمام و کمال آن را از وظایف این اتحادیه می داند.

میلاد علینقی با تاکید بر اینکه در شرایطی که واردات خودروهای وارداتی به کشور ممنوع است چگونه می توان از واردکنندگان و فعالان اقتصادی انتظار داشت تا خودرو به مشتری تحویل دهند گفت: با تمام این اوصاف نباید از نقش تخریبی برخی مدیران تشکل های صنفی در از بین بردن اعتماد عمومی به بخش خصوصی غافل شد و سودهای کلان پشت پرده از دلایل اصلی این شیطنت ها دانست. وی یادآور شد متاسفانه برخی رسانه های سودجود نیز با همکاری این افراد اقدام به تخریب فضای کسب و کار کرده اند که جا دارد مسئولان قضایی با برخورد بجا و مقتضی با این افراد زمینه چنین رفتارهایی را در کشور از بین ببرند. این کارشناس بازار خودرو،‌ چنین رفتارهایی را نوعی اقدام بر علیه آرامش و امنیت ملی دانست که نه تنها کمکی به فضای کسب و کار نمی کند بلکه باعث تشویش اذهان عمومی جامعه و ترس مردم از سرمایه گذاری در بخش خصوصی کشور می شود.

دومین شعبه نمایشگاه داتیس خودرو افتتاح می شود

توضیحات داتیس خودرو در مورد یک خبر/ تجمع در مقابل نمایشگاه مرکزی صحت ندارد

صافکاری حرفه ای خودروهای ولوو در تعمیرگاه داتیس خودرو

نقاشی حرفه ای بدنه اتومبیل در اتاق رنگ مجهز تعمیرگاه داتیس خودرو

داتیس خودرو طرح پاییزی بازدید انواع خودروهای وارداتی با تخفیفات ویژه را آغاز کرد

عیب یابی آنلاین با تجهیزات حرفه ای ولوو در تعمیرگاه داتیس خودرو

آغاز طرح ویژه بازدید پاییزی تعمیرگاه مرکزی داتیس خودرو

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی