پرواز چارتری به دلیل فقدان سیستم فروش تخلف است

وزیر راه و شهرسازی گفت: برخی شرکت‌ها به دلیل مسائل مالی یا فقدان سیستم فروش، پرواز خود را چارتر کرده‌اند که این تخلف است و سازمان هواپیمایی کشور باید با آن برخورد کند. پرواز چارتری برای شرکت‌هایی است که خود مسافر داشته باشند.

محمد اسلامی ادامه داد: قانون مشخص کرده است که قیمت‌ها باید آزاد و بر اساس عرضه و تقاضا تعیین شود اما باید بر حقوق تولیدکننده و ارائه کننده خدمات و مصرف‌کنندگان نظارت شود و این کار توسط سازمان هواپیمایی انجام می‌شود.

رفع مشکل حدود 1600 نقطه پرحادثه در اولویت است

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد سه هزار و 300 نقطه پرحادثه وجود دارد که اولویت با رفع مشکل حدود 1600 نقطه است که حادثه‌های تاسف‌بار داشته‌اند.
به گفته وی، بقیه نقاط خطرناک بوده و باید ایمن‌سازی شود.

گزارش خودرو

اسلامی یادآوری کرد: در لایحه بودجه سال 1398 پیش‌بینی شده است حداقل در 30 کیلومتری شهرها اقدامات مشترکی انجام شود و با عملیات هوشمندسازی و نصب دوربین‌های کنترلی و عوارض و موانعی که می‌تواند در مسیر ایمنی ایجاد کند با حضور پلیس اصلاح هندسی انجام شود.

به گزارش ایرنا، وزیر راه و شهرسازی شانزدهم آذرماه گفت: رفع سه هزار و 300 نقطه حادثه خیز به 80 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

امروز نیز معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: تا 13 سال پیش سالیانه 28 هزار نفر تلفات سوانح رانندگی داشتیم اما اکنون میزان تلفات سوانح رانندگی در کشور به کمتر از 17 هزار نفر در سال رسیده است.

انتقال پروازهای داخلی به فرودگاه امام خمینی (ره)

با این 8 اشتباه پرواز خود را از دست می دهید/ نکاتی که باید برای سفر با هواپیما بدانید

ممنوعیت فروش بلیت چارتری برای تعطیلات آخر هفته/ پروازهای چارتری بلای جان حمل و نقل هوایی

اولین تعمیر اساسی هواپیماهای پسابرجامی توسط متخصصان داخلی

ناوگان هوایی ایران در انتظار فروشنده هواپیما / احتمال فروش هواپیمای چینی به ایران رد شد

پرواز هواپیماهای داخلی با 50 درصدصندلی خالی!

بیسو تعمیرگاه تخصصی بهنام داتیس چری MVM x22 آمیکو

جک کرمان موتور

نظر شما !!