پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پورشه 718 کیمن T (10)

دو قلوهای جدید پورشه معرفی شدند

پس از اینکه در چند روز گذشته نمونه 718 کیمن T چندین بار در پیست نوربرگ رینگ دیده شده بود، اکنون این خودرو به صورت رسمی رونمایی شده است. اما کمپانی پورشه برادری با نام 718 باکستر T را هم برای این خودرو در نظر گرفته و هر جفت آنها را باهم معرفی کرده است. […]

ارشیا
پنجشنبه - ۲۹ آذر ۱۳۹۷

پس از اینکه در چند روز گذشته نمونه 718 کیمن T چندین بار در پیست نوربرگ رینگ دیده شده بود، اکنون این خودرو به صورت رسمی رونمایی شده است. اما کمپانی پورشه برادری با نام 718 باکستر T را هم برای این خودرو در نظر گرفته و هر جفت آنها را باهم معرفی کرده است.

پورشه 718 کیمن T (16)

در واقع مدل های T بین مدل استاندارد و مدل S قرار دارند. قدرت موتور 4 سیلندر توربوشارژ این خودروها اکنون به 300 اسب بخار می رسد و دو انتخاب گیرباکس 6 سرعته دستی یا 7 سرعته دو کلاچه اتوماتیک هم وجود دارد. مدل های 718 T با بهره گیری از شاسی اسپرت PASM ارتفاع کمتری دارند که در مدل های استاندارد چنین آپشنی وجود ندارد. هم چنین پکیج Sport Chrono و دیفرانسیل عقب پخش کننده گشتاور هم به صورت استاندارد برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

پورشه 718 کیمن T (3)

در قسمت کابین خودرو هم تجهیزات و آپشن هایی در نظر گرفته شده تا لذت رانندگی را افزایش دهد. در مجموع وزن و شتاب گیری خودرو تغییر زیادی نداشته و انتظار می رود مدل های 718 T تنها در 5 ثانیه از حالت سکون به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت برسند. از لحاظ ظاهری هم این مدل ها بروزرسانی شده اند.

رینگ های 20 اینچی این خودرو با رنگ خاکستری تیتانیوم و خروجی اگزوزهای جدید این خودرو را از مدل های قبلی متمایز می کند. کمپانی پورشه برای نمونه های جدید خود 2 انتخاب رنگ نارنجی لاوا و آبی میامی را در نظر گرفته است. هر 2 نمونه هم اکنون قابل سفارش هستند و با قیمت احتمالی بین 63 تا 65 هزار یورو به فروش می رسد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

معرفی 5 نمونه از گران ترین خودروهای فروخته شده در تاریخ پورشه

چوب حراج بر سر پورشه کررا GT با کارکرد 69 مایلی

معرفی 911 GT2 RS Clubsport در لس آنجلس / هیولای 700 اسب بخاری پورشه

نسل جدید پورشه 911 افسانه ای در نمایشگاه لس آنجلس معرفی شد

کمپانی پورشه به طور میانگین در هر روز چقدر درآمد دارد؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی