پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پورشه ۹۱۸ اسپایدر سبز اسیدی

حضور پورشه ۹۱۸ اسپایدر سبز اسیدی در آمریکا

به تازگی در بازار آمریکا ،  پورشه 918 اسپایدر سبز اسیدی با قیمت میلیون 949 هزار دلار ،  برای فروش معرفی شد. این خودرو بی نظیر بدون تردید برای جلب توجه هر فردی در خیابان گزینه ای فوق العاده محسوب می شود.زیبایی و سرعت و منحصر بودن همواره بسیار پر هزینه هستند. از این مدل پورشه […]

javankhodro
شنبه - ۱۴ شهریور ۱۳۹۴

به تازگی در بازار آمریکا ،  پورشه 918 اسپایدر سبز اسیدی با قیمت میلیون 949 هزار دلار ،  برای فروش معرفی شد. این خودرو بی نظیر بدون تردید برای جلب توجه هر فردی در خیابان گزینه ای فوق العاده محسوب می شود.زیبایی و سرعت و منحصر بودن همواره بسیار پر هزینه هستند.

پورشه ۹۱۸ اسپایدر سبز اسیدی

از این مدل پورشه ، تنها دو دستگاه تولید می شود که یکی از آنها در آمریکا خواهد بود.این پورشه منحصر به فرد به بسته ارتقا Weissach مجهز شده که از ویژگی های آن می توان به قطعات فیبر کربنی، کالیپرهای ترمز سبز رنگ و همچنین رینگ های آلیاژی خاکستری فلز اسلحه که به سیستم قفل مرکزی مجهز شده اند، اشاره کرد.

پورشه ۹۱۸ اسپایدر سبز اسیدی

اتاق این پورشه نیز نظر هر بیننده ای را به خود جلب خواهد کرد .استفاده از چرم قهوه ای موکا در کنار اجزا داخلی به رنگ قهوه ای تیره و قطعات فیبر کربنی بر زیبایی های داخلی این خودرو افزوده اند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی