پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات مدیران خودرو

مشتریان به چه عواملی در خرید خودرو از یک شرکت اهمیت می دهند؟/ شفافیت در قیمت گذاری، مسیر صحیح مشتری مداری

در یک بررسی آماری بیش از 80 درصد مشتریان 3 عامل شفافیت در قرارداد، عمل به تعهدات و خدمات پس از فروش را از جمله موارد موثر در انتخاب یک شرکت خودروساز برای خرید خودرو اعلام کردند. در حالی به سه ماهه پایانی سال وارد می‌شویم که صنعت خودرو ایران متاثر از تبعات ناشی از […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۳ دی ۱۳۹۷

در یک بررسی آماری بیش از 80 درصد مشتریان 3 عامل شفافیت در قرارداد، عمل به تعهدات و خدمات پس از فروش را از جمله موارد موثر در انتخاب یک شرکت خودروساز برای خرید خودرو اعلام کردند.

در حالی به سه ماهه پایانی سال وارد می‌شویم که صنعت خودرو ایران متاثر از تبعات ناشی از طوفان تحریم‌های یکجانبه ایالات متحده آمریکا همچنان دچار نابسامانی است.

شرکت مدیران خودرو نیز به جهت مواجهه با شرایط ایجاد شده در وضعیت اقتصادی و تجاری کشور، مجبور به اعمال تغییرات ناخواسته و حتی بر خلاف برنامه های توسعه خود گردید. قسمتی از این دگرگونی به جهت وابستگی به مباحث تولید، هزینه تمام شده محصولات را دستخوش تغییرات قرار داد.

شرکت مدیران خودرو در طول این مدت همواره سعی داشته با توجه به موجودی مواد اولیه و همچنین سازوکار موجود در تهیه و شارژ خطوط تولید ، نسبت به ایجاد تعهد فروش به مشتریان شرایط فروش خود را فعال کرده و تنها بر سرمایه داخلی شرکت محاسبات تولید و تامین را صورت دهد. شرکت مدیران‌خودرو در مرحله نخست بطور شفاف و صادقانه و بر اساس موجودی مواد اولیه در انبار و هزینه‌های جاری تولید قیمت‌های خود را افزایش داد. خودرو های تولید شده در این مرحله مطابق قراردادهای منعقد شده با مشتریان، در این مدت زمان بر اساس اولویت ثبت نام به مشتریان تحویل گردید تا ضمن احترام به اعتماد مشتریان منافع مالی و معنوی مشتریان حفظ شده و فارغ از سیاست دیگر شرکت حقوق آنها رعایت و خودرو آنها در صحت و سلامت و بدون کم و کاست در موعد مقرر تحویل داده شود. شرکت مدیران‌خودرو توجه به اصل مشتری مداری و رعایت حقوق مشتری و منافع آنان را برای خود سرمایه‌ایی می‌داند که طی بیش از یک دهه فعالیت به آن نایل آمده است و حاضر نخواهد بود به سادگی آن را از دست دهد. مدیران‌خودرو برای تداوم حضور فعالیت تولیدی خود در ایران همچنان به دنبال برنامه ریزی و توسعه زیرساخت بیشتر در ایران است. در حدود 400 هزار خودرو تولید شده در حال استفاده از محصولات مدیران‌خودرو در ایران گواه اعتماد مردم ایران به این شرکت خودرو‌ساز است. شرکتی که در طول این سالها در هر مرحله به دنبال توسعه زیرساخت های فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور و در راستای ارئه خدمات بهتر به خانواده مشتریان خود بوده است.

بسیاری از کارشناسان معتقدند برخی شرکت‌های خودرویی با استفاده از شرایط مبهم وضعیت خودرویی کشور، علی‌رقم ثبات نسبی نوسانات ارزی، همچنان با ارائه قیمت‌های غیر قطعی و البته تحویل‌های نامتعارف بلند مدت سعی در جذب سرمایه مشتریان و نگهداشت آنها هستند تا در دراز مدت قیمت‌های خود را افزایش دهند.

شرکت مدیران خودرو در حال حاضر شرایط فروش فوری با تحویل فوری و قیمت قطعی را برای کلیه محصولات خود برقرار کرده است. مشتریان می‌توانند ضمن مراجعه به نمایندگی‌های سراسر کشور و اطلاع از شرایط ثبت نام از امکان تست رانندگی محصولات قبل از خرید بهرمند شوند. علاقه مندان می‌توانند برای اطلاع از نزدیکترین نمایندگی به محل مورد نظر خود به وبسایت رسمی شرکت مدیران خودرو به آدرسwww.mvmco.ir مراجعه نمایند.

مدیران خودرو فروش فوری چری تیگو7 را استارت زد + قیمت جدید (دی 97)

فروش محصولات مدیران خودرو از امروز آغاز می شود + لیست قیمت های جدید

افزایش 50 درصدی ظرفیت پذیرش تعمیرات سریع مدیران خودرو

حضور 7 تیم فنی در گردهمایی ام وی ام 315 / گام استوار مدیران خودرو برای افزایش رضایت مشتریان

موتور پرقدرت، نقطه قوت ام وی ام X33 در بازار کراس اوورهای میان رده

ام وی ام X22 ، برگ برنده ای در بازار متلاطم کنونی

رقابت ام وی ام 315 اسپرت و برلیانس H320 در تست شتاب + فیلم

تولید خودرو در آبان ماه به کمتر از نصف مدت مشابه در سال گذشته رسید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی