پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایران خودرو-محصولات ایران خودرو

استارت طرح تبدیل محصولات ایران خودرو (اختیاری از سوی مشتریان)

شرایط تبدیل متمرکز و پیوسته دی ماه 97 محصولات ایران خودرو از تاریخ 05/10/97 الی 30/10/97 راس ساعت 9 صبح مطابق جدول زیر اجرا می شود. توضیحات بسیار مهم و ضروري : 1 .شرایط این بخشنامه صرفا جهت تبدیل خودروي قرارداد مشتریان بود و کاملا اختیاري می باشد و فقط بنا به درخواست مشتریان محترم […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۵ دی ۱۳۹۷

شرایط تبدیل متمرکز و پیوسته دی ماه 97 محصولات ایران خودرو از تاریخ 05/10/97 الی 30/10/97 راس ساعت 9 صبح مطابق جدول زیر اجرا می شود.

توضیحات بسیار مهم و ضروري :

1 .شرایط این بخشنامه صرفا جهت تبدیل خودروي قرارداد مشتریان بود و کاملا اختیاري می باشد و فقط بنا به درخواست مشتریان محترم قابل اقدام است.

توجه:

لازم به ذکر است که اعلام رضایت کتبی مشتري در محل نمایندگی جهت تبدیل، شرط اساسی انجام فرآیند تبدیل در سیستم نمایندگی به شمار می رود و ضروریست نمایندگان محترم ضمن رعایت این موضوع کلیه تمهیدات لازم براي جلوگیري از بروز شکایات حقوقی مشتریان در خصوص این بخشنامه را در نظر بگیرند.

2 .این بخشنامه جهت تبدیل خودروي قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزي شده است که از نوع پیش فروش و داراي دعوتنامه بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده باشد.

3 .قیمت فروش تمام خودروهاي قید شده در مقصد تبدیل، بر اساس آخرین لیست قیمت مصوب ماهانه شرکت و دستور العمل هاي جاري قیمت گذاري تعیین می گردد. هر زمان که به روز رسانی و تغییر شرایط بخشنامه تبدیل متمرکز و پیوسته ضروري تشخیص داده شود، پس از اطلاع رسانی از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها، راساً توسط معاونت بازاریابی و فروش اقدام خواهد شد.

طرح تبدیل محصولات ایران خودرو

قیمت جدید دنا پلاس، H30 کراس، هایما S5 و 207 دنده ای از سوی ایران خودرو اعلام شد

سایپا برای جبران تاخیر در تحویل خودروهای رنو چه تلاشی می کند؟

مدیران خودرو فروش فوری چری تیگو7 را استارت زد + قیمت جدید (دی 97)

شرایط فروش جک S5 ویژه نیمه اول دی ماه اعلام شد

شرایط فروش و پیش فروش جک S3 تمدید شد/ تکمیل ظرفیت فروش جک S5

فروش محصولات مدیران خودرو از امروز آغاز می شود + لیست قیمت های جدید

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی