بیشترین رشد میزان رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش به سایپا یدک رسید

معاون خدمات پس از فروش سایپا یدک گفت: سازمان خدمات پس از فروش سایپا در راستای افزايش رضايت مشتريان و ارائه خدمات باکیفیت، بر اساس نتايج آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) موفق به کسب بالاترین ميزان رشد رضایت مشتریان در بين شركت‌هاي خدمات پس از فروش خودرو شد.

سعید تخته چیان با بیان این مطلب افزود: سایپا یدک در زمينه بهبود شاخص‌هاي افزايش دهنده رضايت مشتري پيشرفت‌هاي مناسبي داشته است كه از مهمترين آنها مي‌توان به نحوه نوبت دهي،‌ مدت زمان صرف شده جهت پذيرش، سهولت دسترسي به نمايندگي‌ها، كيفيت خدمات ارائه شده توسط نمايندگي و… اشاره كرد.

وی گفت: سايپايدك در سال ۹۷ در راستاي افزايش رضايت‌مندي مشتريان از خدمات پس از فروش و كاهش مدت زمان پاسخگويي به درخواست‌هاي مشتريان، توانسته است گام‌هاي مهمي در اين مسير بردارد و به اهداف پيش‌بيني شده دست يابد.

گزارش خودرو

وي يادآور شد: اين حركت رو به جلو و رشد صعودي كه از سال گذشته آغاز شده، مديون تلاش كاركنان و همراهي شبكه نمايندگي‌ها در اجراي سياست‌ها و برنامه‌هاي سازمان است. نظارت بر حسن اجراي برنامه‌هاي خدمات پس از فروش و پيگيري خواسته‌ها و سلايق مشتريان در ارائه خدمات و همچنين ارائه خدمات نوين مبتني بر انتظارات مشتري، در كسب اين موفقيت تاثيرگذار بوده و در كنار آن از آموزش كاركنان نمايندگي‌ها و به كارگيري نيروهاي متخصص نيز بهره‌ برده‌ايم.

معاون خدمات پس از فروش سایپا یدک تاكيد كرد: اين افزايش امتياز كه برآيند نظرات مشتريان از نحوه دريافت در خدمات شبكه گسترده نمايندگي‌ها است براي ما بسيار ارزشمند و قابل تحسين است و تلاش خواهيم كرد كه اين روند رو به رشد را در ماه ها و سال هاي آينده ادامه دهيم.

پناهی مدیرعامل سایپا یدک شد

حمایت سایپا یدک از قطعه سازان داخلی

تقويت فضاي تخصصي كار و خدمت‌رساني به مشتري در سایپا یدک

سایپا یدک بالاترین انطباق با قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان را کسب کرد

((تامین به موقع قطعات یدکی)) اولويت سايپا يدك

برگزاری دوره های مشتری مداری در شبکه نمایندگی های ایران خودرو

گزارش ISQI از ارزیابی خدمات پس از فروش خودروهای داخلی و وارداتی

بیسو تعمیرگاه تخصصی بهنام چری داتیس MVM x22 آمیکو

جک کرمان موتور

نظر شما !!