پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

غرفه سایپا و پارس خودرو -نمایشگاه خودرو کرج

محصولات سایپا روی نردبان افزایش قیمت + قیمت جدید ۴ محصول سایپا

گروه خودروسازی سایپا به تازگی قیمت جدید کیا سراتو آپشنال ۱۶۰۰ دنده ای و ۲٫۰ اتوماتیک را اعلام کرده است. در روزهای گذشته شاهد این بودیم که دیگر شرکت ها همچون کرمان موتور، مدیران خودرو، ایران خودرو و .. نیز قیمت جدید محصولات خود را اعلام کردند. حال سایپا نیز قیمت محصولات خودرو در دی […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۶ دی ۱۳۹۷

گروه خودروسازی سایپا به تازگی قیمت جدید کیا سراتو آپشنال ۱۶۰۰ دنده ای و ۲٫۰ اتوماتیک را اعلام کرده است. در روزهای گذشته شاهد این بودیم که دیگر شرکت ها همچون کرمان موتور، مدیران خودرو، ایران خودرو و .. نیز قیمت جدید محصولات خود را اعلام کردند. حال سایپا نیز قیمت محصولات خودرو در دی ماه ۹۷ را با توجه به نوسانات ارزی و نرخ ارز در سامانه نیما تعیین کرده است.

کیا سراتو ۱۶۰۰ سی سی دنده ای آپشنال در این قیمت گذاری جدید ۸۷٫۶ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده و از قیمت قدیم ۹۳ میلیون و ۸۱۳ هزار تومان به ۱۷۶ میلیون تومان رسیده است.

کیا سراتو ۲٫۰ لیتری اتوماتیک آپشنال هم افزایش قیمت ۷۳٫۳۵ درصدی را نسبت به گذشته داشته و از قیمت ۱۱۳ میلیون و ۶۲ هزار تومان به ۱۹۶ میلیون تومان رسیده است. این در حالی است که با آغاز سال ۱۳۹۷ و رخ دادن مسائلی چون تحریم و افزایش نرخ ارز، کیا سراتو آپشنال از قیمت ۱۱۲ میلیون تومان در بازار آزاد به ۲۱۵ میلیون تومان رسید.

همچنین سایپا افزایش قیمت ۶۹٫۴۴ درصدی را برای CS35 در نظر گرفته و بهای کارخانه ای آن را از ۷۴ میلیون و ۹۵۲ هزار تومان به ۱۲۷ میلیون تومان رسانده است. در حال حاضر چانگان CS35 پیش از اعلام قیمت جدید با بهایی حدود ۱۴۰ میلیون تومان در بازار آزاد کشور معامله می شد.

قیمت جدید پراید وانت ( پراید ۱۵۱ ) ۲۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است که به نسبت قیمت قدیم ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی، ۲۳٫۵ درصد افزایش قیمت داشته است. وقتی به فهرست قیمت جدید محصولات سایپا نگاه می کنید، فعلا پراید ۱۵۱ کمترین افزایش قیمت را ثبت کرده است.

نوع خودرو قیمت قبل ( تومان ) قیمت جدید ( تومان )
سراتو آپشنال ۱۶۰۰ ۹۳/۸۱۳/۰۰۰ ۱۷۶/۰۰۰/۰۰۰
سراتو آپشنال ۲۰۰۰ ۱۱۳/۰۶۲/۰۰۰ ۱۹۶/۰۰۰/۰۰۰
چانگان CS35 ۷۴/۹۵۲/۰۰۰ ۱۲۷/۰۰۰/۰۰۰
پراید ۱۵۱ ۲۳/۴۰۰/۰۰۰ ۲۸/۹۰۰/۰۰۰

برنامه سایپا دیزل برای تحویل خودروهای تجاری/ قیمت محصولات این شرکت چگونه محاسبه می شود؟

سایپا برای جبران تاخیر در تحویل خودروهای رنو چه تلاشی می کند؟

سایپا طرح تبدیل برلیانس کراس به خودروهای دیگر را اعلام کرد

شرایط فروش لیفان X60 ویژه نیمه اول دی ماه اعلام شد

استارت طرح تبدیل محصولات ایران خودرو (اختیاری از سوی مشتریان)

قیمت جدید دنا پلاس، H30 کراس، هایما S5 و 207 دنده ای از سوی ایران خودرو اعلام شد

مدیران خودرو فروش فوری چری تیگو7 را استارت زد + قیمت جدید (دی 97)

شرایط فروش جک S5 ویژه نیمه اول دی ماه اعلام شد

فروش محصولات مدیران خودرو از امروز آغاز می شود + لیست قیمت های جدید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی